تویوتا فضای بزرگ نمایشگاهی را برای نمایشگاه خودروی توکیو به نمایش گذاشت


تویوتا خود را برای حضور گسترده در سالن خودرو توکیو امسال که از 13 تا 15 ژانویه برگزار می شود آماده می کند.

طبق اعلام این برند، Tokyo Gazoo Racing و Lexus یک خودروی مفهومی را معرفی خواهند کرد که نشان می‌دهد چگونه مردم برای همیشه به رانندگی با ماشین محبوب خود ادامه می‌دهند، در حالی که با مشکل کاهش انتشار CO2 روبرو هستند.

Toyota Gazoo Racing, Toyota, Lexus Tokyo Auto Salon

3 ع، ها

این خودروساز در مورد دو رونمایی دیگر حتی مرموزتر است:

“ما محصولی را به من،ت ،ب ،وان رانندگان WRC اعلام خواهیم کرد. علاوه بر این، محصولاتی را معرفی خواهیم کرد که از دانش به دست آمده از طریق شرکت در WRC استفاده می کنند و در 14 و 15 ژانویه یک برنامه نمایشی برگزار خواهیم کرد.”

فضای نمایشگاهی تویوتا در این رویداد شامل چندین خودرو سفارشی خواهد بود. با قضاوت بر اساس تصاویر خودروساز از فضا، تعداد زیادی خودروی مسابقه ای نیز در آنجا وجود خواهد داشت. بخش Gazoo Racing قطعات جدیدی را که در سال 2023 راه اندازی خواهد شد به نمایش خواهد گذاشت.

کنفرانس مطبوعاتی این خودروساز ساعت 9:30 صبح به وقت محلی در 13 ژانویه خواهد بود. سخنرانان شامل رئیس شرکت، آکیو تویودا و رانندگان حرفه ای مسابقه خواهند بود.

افرادی که نمی توانند در دنیای واقعی از سالن خودرو توکیو بازدید کنند، می توانند فضای نمایشگاهی تویوتا را در آنجا در متاورس بررسی کنند. از 13 ژانویه، کاوش فضای مجازی از طریق اپلیکیشن C،er امکان پذیر خواهد بود.

شرکت صنایع تویوتا قبلاً سه نمونه سفارشی شده از RAV4 PHEV را برای این رویداد اعلام کرده بود. پکیج سخت آفرود با قفسه سقف یاکیما، قوطی گاز در کناره هاچ ،، نمای جلو با چراغ های مه شکن یکپارچه، و چرخ های مشکی با گلوله های قرمز در پشت آنها وجود دارد. Adventure دماغه‌ای اصلاح‌شده دارد و پکیج اسپرت دارای دهانه ذوزنقه‌ای در جلو و رکاب‌های کناری همرنگ بدنه است.

تیونر Tom’s Racing نیز تعداد زیادی تویوتا برای حضور در نمایشگاه دارد. این یک قرن اسپورت دارد که از چرخ های BBS استفاده می کند. یک سوپرا دارای کیت عریض و توربو ارتقا یافته است. GR86 دارای یک نیروگاه توربو شارژ است. یک ل،وس LC500 کانورتیبل دارای کیت عریض بدنه، مهاربندهای شاسی، سیستم تعلیق اصلاح شده و چرخ‌های 21 اینچی است.

با این حال، سالن خودرو توکیو چیزی فراتر از تویوتا است. ما می د،م که نیسان چندین وسیله نقلیه می آورد و تیونرهای زیادی در نمایشگاه چیزهایی برای نمایش دارند.


منبع: https://www.motor1.com/news/629867/toyota-exhibit-2023-toky-auto-salon/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.