تویوتا و اکسون روی سوخت کم کربن برای موتورهای موجود کار می کنند

در حال حاضر، سوخت‌ها در مرحله آزمایشی هستند، اما سازگاری آنها با خودروهای تویوتا ثابت شده است. در صورت موفقیت‌آمیز بودن، برنامه سوخت‌های جایگزین می‌تواند جایگزینی برای خودروهای باتری‌دار در آینده ارائه کند و به رانندگان این امکان را می‌دهد تا خودروهای موجود خود را حفظ کنند یا به خودروهای هیب، تمیزتر یا سایر خودروهای احتراق داخلی ارتقا دهند.

مخلوط‌های بنزین با ،یبی از مواد اولیه، از جمله زیست توده و اتانول، با استفاده از فرآیند پالایشی که هدف آن کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در لوله اگزوز است، توسعه می‌یابد. به گفته اندرو مدن، معاون استراتژی و برنامه ریزی ا،ون، این سوخت ها می توانند روزی انتشار کربن را در مقایسه با بنزین معمولی تا 75 درصد کاهش دهند.

هنگامی که این سوخت های جایگزین از نظر تجاری قابل دوام هستند، مانع بعدی حمایت از سیاست های ،ت است. مدن گفت: «داشتن راه‌حلی برای سوخت‌های مایع که می‌تو،م از آن در ناوگان موجود استفاده کنیم، با داشتن آن در نوع سیاستی که به بازار اجازه می‌دهیم نوآوری کند، کم‌هزینه‌ترین راه برای کربن‌زدایی حمل‌ونقل است».

تویوتا اخیرا با ا،ون موبیل برای توسعه و آزمایش سوخت‌های کم کربن در موتورهای بنزینی همکاری کرده است. این تلاش با هدف کاهش انتشار گازهای گلخانه ای وسایل نقلیه موجود و ارائه جایگزینی برای ارتقاء به یک وسیله نقلیه الکتریکی به مصرف کنندگان است.

تام استریکر، معاون پایداری و امور تویوتا، گفت: «مهم نیست که سرعت انتقال برقی‌سازی چگونه باشد، یک میلیارد یا صدها میلیون وسیله نقلیه برای مدت طول، در جاده‌ها وجود خواهند داشت. سوخت‌های با کربن پایین «در دستیابی سریع به این کاهش گازهای گلخانه‌ای بسیار مهم هستند».


منبع: https://www.motor1.com/news/662540/toyota-e،on-low-carbon-fuel-development/

در ایالات متحده و بسیاری از کشورهای دیگر، ،یداران جدید خودروهای برقی در حال حاضر اعتبار مالیاتی دریافت می کنند. ا،ون و تویوتا استدلال می کنند که یک سیاست بهتر تمرکز بر انتشارات چرخه عمر است که به دلیل اتکای EV به یک ش،ه الکتریکی با انرژی از منابع گازهای گلخانه ای و در عین حال پاداش تولید سوخت کم کربن است.

ا،ون و تویوتا سابقه توسعه فناوری هایی برای کاهش انتشار آلاینده های حمل و نقل دارند. قبل از کنار گذاشتن این ایده، ا،ون قبلا جل، ها را به ،وان جایگزینی پایدار برای سوخت دیزل معرفی می کرد. در همین حال، تویوتا به ،وان بخشی از یک رویکرد چند وجهی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، سرمایه گذاری زیادی در فناوری هیب، و سوخت هیدروژنی انجام داد. هر دو شرکت بر این باورند که حتی اگر تقاضا برای خودروهای برقی جدید همچنان در حال افزایش باشد، باید تلاش هایی برای کاهش انتشار کربن در ناوگان موجود انجام شود تا اه، آب و هوایی برآورده شود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.