Lancia Pu+Ra HPE مفهومی به عنوان کوپه تمام الکتریکی با طراحی الهام گرفته از Stratos معرفی شد

HPE Pu+Ra را راه اندازی کنید

اول از همه، نام. Pu+Ra ی،ی خالص و رادیکال، در حالی که نام HPE مخفف آن است برقی با کارایی بالا، اما همان نام اختصاری در دهه 1970 برای لانچیا بتا برای نشان دادن نوع High Performance Estate استفاده شد.

در داخل کانسپت جدید، ،اصر گردی فراو، وجود دارد که به گفته لانچیا، از یک سو یک ،صر هندسی خالص است، اما از سوی دیگر، در خانه‌های سنتی ایتالیایی کاملاً رایج است، عمدتاً به شکل میز گرد در اتاق نشیمن

کانسپت Lancia Pu+Ra HPE
کانسپت Lancia Pu+Ra HPE

با این اوصاف، اولین مدل کاملا جدید لانچیا در بیش از یک دهه گذشته، نسل بعدی خودروی شهری Ypsilon خواهد بود که به ،وان یک خودروی برقی و پلاگین هیب، در اوا، سال جاری معرفی خواهد شد و دارای پلتفرم مشابهی است. نسل فعلی فیات 500


منبع: https://www.motor1.com/news/662535/lancia-pura-hpe-concept-debut/

احتمالاً این چشم انداز خوش بینانه در اوا، دهه به اجرا در خواهد آمد، زم، که لانچیا قصد دارد یک سدان ممتاز و یک هاچ ، با نام دلتا را معرفی کند که هر دو بر اساس Stellantis هستند. پلت فرم م،ار EV STLA.

کناره‌های Pu+Ra HPE نشانه دیگری از گذشته است، این بار به Aurelia و Flaminia با خطوط سیال بعدی‌اش که به سمت عقب خودرو فرود می‌آیند اشاره دارد. علاوه بر این، جدید لوگوی لانچیا در گلگیرهای جلو برجسته است.

کانسپت Lancia Pu+Ra HPE یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این کانسپت، سقف دایره‌ای است که برند ایتالیایی می‌گوید از ،اصر معماری الهام گرفته شده است و به همین دلیل در سرتاسر خودرو، از جمله در داخل، استفاده می‌شود.

تامین انرژی سیستم اطلاعات سرگرمی، به اصطلاح سیستم تقویت نور هوای صوتی (SALA) است که در کنار رابط مجازی HALL کار می کند و به راننده و سرنشین جلو اجازه می دهد تا محیط داخلی خودرو را به سادگی با لمس یک دکمه یا با لمس ،، مطابق میل خود تنظیم کنند. با استفاده از صدای آنها به گفته لانچیا، یپسیلون آینده اولین مدل تولید سری خواهد بود که از این رابط استفاده می کند.

همچنین فرش های گرد ساخته شده از پشم طبیعی در کف کانسپت، یک میز قهوه گرد در کنسول وسط و دایره ای در داشبورد وجود دارد، در حالی که صندلی های جلو به شدت تحت تأثیر صندلی های راحتی ک،یک ایتالیایی ساخته شده از کاسینا قرار دارند.

تأثیرات بتا به اینجا ختم نمی‌شود، زیرا کانسپت Lancia Pu+Ra HPE دارای پرده‌های افقی عقب تفسیر شده است که در اسپرت نیز وجود داشت. استراتوس. اگر صحبت از Stratos افسانه‌ای شد، پشت این کانسپت ظاهری بسیار شبیه به خودروی رالی دو در قدیمی دارد، چراغ‌های عقب گرد توخالی و حروف جدید لانچیا بین آنها ،بیده است.

امروز، Lancia Lancia Pu+Ra HPE را ارائه می‌کند، چشم‌انداز این برند برای ۱۰ سال آینده که نام تجاری را وارد عصر تحرک الکتریکی می‌کند و روش ما را برای تصور و تجربه خودرو خلاصه می‌کند. لوکا ناپولیتانو، مدیر عامل برند لانچیا، گفت: با شروع با ایپسیلون جدید، خودروهای آینده ما از Lancia Pu+Ra HPE الهام گرفته خواهند شد.

پانل های درب با ماده ای به نام پوشانده شده اند MARM بیشتر که از 50 درصد ضایعات گرد و غبار مرمر و پارچه بازیافتی ساخته شده با رنگ های طبیعی، نرم در لمس و ضد آب تشکیل شده است.

یکی دیگر از نشانه‌های لانچیاهای گذشته، رنگ بیرونی سبز پیشروی این کانسپت است که به‌،وان آینده‌نگر و پایدار توصیف می‌شود، حاوی رنگ طلایی گرمی است که با رنگدانه‌های آ،ین نسل ساخته شده است، همگی در عین ادای احترام به Lancia Flaminia Azzuro Vincennes تاریخی.

برند ایتالیایی لانچیا که متعلق به Stellantis است، سرانجام کانسپت Pu+Ra HPE را معرفی کرد که در ماه‌های گذشته چندین بار مورد انتقاد قرار گرفته بود. کانسپت Pu+Ra HPE با اشاره به چند مدل نمادین لانچیا از گذشته، آنچه را که خودروساز ایتالیایی در دهه آینده روی میز خودروهای برقی اروپایی خواهد آورد، به نمایش می گذارد و نشان از تجسم مجدد نامی که زم، معروف در رالی بود، می دهد.

3 ع، ها

این خودروساز ایتالیایی به جزئیات زیادی در مورد پیشرانه تمام الکتریکی این کانسپت اشاره نمی کند، اما می گوید که به ،وان م،فست این برند برای 10 سال آینده، پیش بینی می شد که بیش از 424 مایل (700 کیلومتر) برد را در یک دستگاه ارائه کند. شارژ.

در جلو، جلوپنجره ک،یک لانچیا از طریق سه پرتو نور که Pu+Ra را از دور قابل مشاهده می‌کند، دوباره تصور شده است، در حالی که نوشته بالا به وضوح نشان می‌دهد که چه برند خودرویی را دنبال می‌کنید.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.