Nissan Sentra Nismo 2017 با بدترین رنگ مشکی را ببینید

در نهایت، زمان مق، با رنگ است. اولین قدم این است که نمای بیرونی را با تمیز ، اضافی آماده کنید. ضروری است که قبل از پرداخت رنگ، هر ذره ،یفی یا ناخالصی را از روی آن جدا کنید، در غیر این صورت فقط به علائم چرخش اضافه می کنید. حتی پس از دو بار شستشوی ماشین، میزان ،یفی که میله سفالی جمع می کند تکان دهنده است.

با نگاهی به این نیسان سنترا نیسموی 2017، The Detail Geek کارهای خود را برای او انجام داده است. به سختی شش ساله است، رنگ به شدت آسیب دیده است و علائم چرخشی باعث می شود ماشین بسیار قدیمی تر به نظر برسد. بر خلاف مرسدس AMG GT با روکش سرامیکی، مشکوک است که این خودرو تا به حال وا، زده شده باشد، مگر در کارواش اتوماتیک.

نتیجه نهایی تماشایی است. رنگ سیاه اصلاح شده بدون هیچ نشانه ای از چرخش می درخشد. در داخل و خارج، ماشین دوباره تقریبا جدید به نظر می رسد.


منبع: https://www.motor1.com/news/662545/nissan-sentra-black-paint-detail/

تمیز نگه داشتن رنگ سیاه بسیار سخت است. در حالی که جدید عالی به نظر می رسد، تمام مشخصات ،یفی، گرد و غبار، ،اش یا نقص را نشان می دهد. حتی زم، که عاشقانه از آن مراقبت می شود، ایجاد یک ماشین مشکی با کیفیت نمایش یک چالش است. وقتی نادیده گرفته می‌شوید، خوب، ممکن است آن را با ،یفی پوشانده باشید.

داخل سنترا به اندازه بیرون ،یف است و روی کفپوش ها، فرش و صندلی ها لکه دارد. ،یفی و ،یفی در هر شکافی نهفته است. روکش جیر روی صندلی ها لکه دار و خسته به نظر می رسد. این چیز خوبی است که سنترا یک ماشین کوچک است و چیزی فوق العاده بزرگ مانند کادیلاک الدورادو نیست.

با شروع با واشر فشار، The Detail Geek با توجه بیشتر به چرخ‌ها، چاه چرخ‌ها و زیرشاخه، کل خودرو را بررسی می‌کند. تقریباً بلافاصله، تریم قرمز نیسمو روی پانل های راکر و شکاف جلویی از زیر خاک ظاهر می شود. پس از شستشوی فشار اولیه، سنترا شستشوی کامل دستی را دریافت می کند، از جمله شستن سپرها، جلوپنجره و چرخ ها.

آ،ین مرحله پولیش است. The Detail Geek با استفاده از یک ،یب اصلاح کننده با پولیش مداری و پدهای میکروفیبر، روی چرخش ها و سایر علائم رنگ کار می کند. پس از آن یک دور پولیش انجام می شود تا واقعاً درخشش را نشان دهد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.