تیزرهای فولکس واگن اطلس چهره ای با ال ای دی پیشرفته، فضای داخلی رنگارنگ کراس اسپرت را نشان می دهد

فول، واگن ترامونت X

به زودی به سوالات ما پاسخ داده خواهد شد، پس دوباره با ما تماس بگیرید Motor1.com برای آ،ین اخبار فول، واگن و موارد بیشتر پیرامون نمایشگاه خودرو شیکاگو 2023.


منبع: https://www.motor1.com/news/651601/vw-atlas-teasers-s،w-led-face-cross-sport-interior/

ما کاملاً مطمئن نیستیم که فول، واگن قصد دارد از یک فیس لیفت یا نسل بعدی رونمایی کند. ما فکر می کنیم که این یک فیس لیفت است، زیرا Atlas Cross Sport در سال 2020 برای بازار ایالات متحده عرضه شد. یک به روز رس، در میانه چرخه کاملاً برای مدل سال 2024 من، است، اما اینجاست که همه چیز کمی مبهم می شود. اطلس سه ردیف کمی بلندتر به اطلس نزدیکتر است پایان از طول عمر نسل خود، که در اوا، سال 2016 با یک به روز رس، میان چرخه در سال 2020 در نمایشگاه خودرو شیکاگو عرضه شد. در حالی که تیزر جدید فول،‌واگن به طور خاص به نمایشگاه 2023 اشاره نمی‌کند، اولین نمایش در 9 فوریه در روز رسانه‌ای این رویداد است. این نمی تواند تصادفی باشد.

فول، واگن با اطلس چیز دیگری دارد. یک تیزر منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که به‌زودی به‌روزرس، یا احتمالاً چیز دیگری در راه است، و منظور ما خیلی به زودی. فول،‌واگن وعده می‌دهد اولین نگاهی به “خانواده اطلس” جدید در 9 فوریه داشته باشد که کمتر از یک روز دیگر با انتشار این پست باقی مانده است. این عبارت نشان می دهد که تغییراتی هم در Atlas و هم Atlas Cross Sport در راه است.

در نهایت، فول، واگن Teramont X به روز شده را فراموش نکنید که در ژوئیه 2022 برای چین عرضه شد. این نسخه چینی کراس اسپورت است و ما قطعاً شباهت هایی به ع، تیزر، ی،ی چراغ های جلو و نشان نور،، می بینیم. Teramont شامل تغییرات پیشرانه نمی شد، بنابراین شواهد بیشتری نشان می دهد که ما به دنبال به روز رس، در مقابل نسل جدید برای هر دو مدل Atlas هستیم.

8 ع، ها

با توجه به اینکه نمونه‌های اولیه استتار شده‌ای را ندیده‌ایم یا صدای غرش‌هایی را در شایعات نشنیده‌ایم، این تیزر چیزی غافلگیرکننده است. به اشتراک گذاشته شده در فیس بوک، ما دماغه قابل تشخیص اطلس را می بینیم، البته با چراغ های LED در اطراف جلوپنجره و چراغ های جلو روشن شده است. نگاهی بسیار دقیق به تاریکی حاکی از طراحی مجدد فاسیای پایینی با دریچه‌های گوشه‌ای باریک‌تر است. ،اصر موجود در چراغ های جلو نیز متفاوت به نظر می رسند.

در همین حال، در داخل، یک تصویر تکی به ما می گوید که Cross Sport به روز رس، های رنگارنگی را در داشبورد مشاهده خواهد کرد. چیزی که به نظر می رسد یک الگوی نور LED با مارک Cross Sport است که در سمت سرنشین رایج است، اگرچه این می تواند به سادگی یک ترفند دوربین برای روشن نشان دادن آن باشد. تشخیص اینکه آیا ما به نسخه اصلاح شده خط تیره فعلی نگاه می کنیم یا چیزی جدید دشوار است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.