جانشین هایپرکار فراری لافراری با بال عظیم جاسوسی شد

در پشت، دو لوله اگزوز با نصب بالا وجود دارد. همچنین یک دیفیوزر عظیم در زیر دم وجود دارد.

فراری از سال 2023 تا 2026 قصد دارد 15 مدل جدید را روانه بازار کند. کراس اوور Purosangue و این هایپرکار از جمله آنها هستند. این شرکت قصد دارد در سال 2025 یک مدل کاملا الکتریکی را معرفی کند.

تجارت برای فراری عالی بوده است. در سال 2022، این شرکت رکورد 13221 وسیله نقلیه تحویل داد که بیش از 2000 خودرو بیشتر از سال 2021 بود. سود خالص این خودروساز به بالاترین حد خود ی،ی 939 میلیون یورو (1.024 میلیارد دلار به نرخ ارز فعلی) رسید.


منبع: https://www.motor1.com/news/652827/ferrari-hypercar-spy-video/

در نمایه، می تو،د بدنه کم شیار خودرو را مشاهده کنید. بر،ب هشدار برق نشان می دهد که یک پیشرانه هیب، وجود دارد. یک بال بزرگ بالای دم بلند می شود. با توجه به اندازه کابین، تنها برای دو سرنشین در خودرو جا وجود دارد.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

این وسیله نقلیه بدون شک تهاجمی به نظر می رسد. سپر جلو دارای سه دهانه بزرگ است. کاپوت در وسط به سمت پایین فرو می‌رود و ،مت‌های بیرونی را بالا می‌برد تا جا برای چرخ‌ها باز شود. به نظر می رسد یک ،مت مجرای وجود دارد که هوا را روی شیشه جلو هدایت می کند.

طبق یک شایعه از سال 2022 با استناد به یک سند داخلی فاش شده، هایپرکار جدید فراری در اکتبر 2024 رونمایی می شود و این شرکت قصد دارد 599 دستگاه از آن بسازد. یک نسخه XX متمرکز بر آهنگ در جولای 2026 به خط تولید ملحق خواهد شد. طبق گزارش ها، تولید این نوع تنها به 30 نمونه محدود شده است. ظاهراً یک مدل کانورتیبل در سال 2027 عرضه خواهد شد و این خودروساز تنها 199 دستگاه از آن را تولید خواهد کرد.

تقریباً هر دهه فراری یک هایپرخودرو معرفی می کند که بهترین چیزی را که خودروساز ایتالیایی می تواند در آن زمان تولید کند را نشان می دهد. مدل های گذشته شامل F40، F50، Enzo و LaFerrari می شوند. این ویدیوی جاسوسی نگاهی اجمالی به وسیله نقلیه بعدی که می تواند در آن نسل دنبال شود را ارائه می دهد.

هنوز جزئیاتی در مورد پیشرانه جدید فراتر از تنظیمات برقی در دسترس نیست. با قضاوت بر اساس نسبت بدنه، موتور احتراقی دارای موقعیت نصب شده در وسط است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.