مزدا میاتا ساخته شده از شکلات یک ماشین شیرین با جزئیات باورنکردنی است

این مینی میاتا بر روی یک قاب معمولی (هنوز از شکلات ساخته شده) سوار می شود. گیر،س و میل محرک به همراه سیستم های ترمز و اجزای تعلیق به راحتی شناسایی می شوند. یک سیستم اگزوز جداگانه شامل مبدل کاتالیزوری، تشدید کننده و صدا خفه کن است. سر اگزوز دوتایی که با لمس چیزی شبیه شکر از عقب مات شده اند. چرخ های پره دقیق با فوق العاده ،تیک های دقیق، چاه های چرخ شکلات را در هر چهار گوشه پر می کنند. آنقدر خوب است که ما تقریباً نمی خواهیم آن را بخوریم. تقریبا.

فضای داخلی باز گذاشته شده است تا جایی برای صندلی های شکلاتی و داشبورد ایجاد شود که جدا از بدنه ایجاد شده و همچنین با جزئیات تزئین شده است. یک پانل هدر با دریچه ها و برف پاک کن ها در بالای داشبورد قرار دارد، اما این بدان م،است که بدنه دارای قاب شیشه جلو با ستون های A و ستون های B است که سقف را نگه می دارند. یک نشان سفید مزدا – احتمالاً از شکلات سفید ساخته شده است – کاپوت را زیبا می کند. اما سرگرمی به همین جا ختم نمی شود.

مطابق با سور،وز24MX-5 خوراکی توسط کنتا هاس،ا، یک شیرینی‌پز با استعداد قابل توجه که همچنین سرآشپز Sucretier است، یک نانوایی مستقر در توکیو که به انواع غذاهای شیرین معروف است، ساخته شده است. متأسفانه، این میاتا چیزی نیست که Sucretier و مزدا برای فروش عرضه کنند.


منبع: https://www.motor1.com/news/652884/mazda-miata-c،colate-sweet-car-detailed/شکلاتی مزدا MX-5 شکلاتی مزدا MX-5

این دقیقاً همان چیزی است که شرکت مزدا موتور در توییتر برای جشن گرفتن روز جه، عشق به نمایش گذاشت، اما این تنها بخشی از داستان است. این خودروساز می توانست به سادگی یک تکه شکلات به شکل میاتا کنده، یک نشان با مقداری مایه کیک به آن اضافه کند و آن را یک روز بنامد. در عوض، مزدا یک غذای شکلاتی با جزئیات بسیار مس،ه ای را سفارش داد که با بدنه ای شروع می شود که به راحتی به ،وان Miata RF نسل فعلی شناخته می شود. پانل ها، دستگیره های در و خطوط بدنه روی شکلات نوشته شده اند.

چه دوست داشته باشی چه، اوم، نه عاشق روز ولنتاین، امسال مزدا حتی بدبین ترین طرفداران ماشین دنیا را هم دلیلی برای خوشحالی داد. پس از همه، چگونه می تو،د یک MX-5 Miata کوچک ساخته شده از شکلات را دوست نداشته باشید؟

اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.