حکاکی روی چوب Jeep Wrangler Rubicon 392 برای فتح موآب آماده است

ا،ر نظر دهندگان این ویدیو علاقه مند به ،ید یک مدل ر،ر روبی، 392 با حکاکی روی چوب هستند. اگر شما هم یکی از آنها هستید، خبر بدی برایتان داریم. برخلاف گذشته، هنر نجاری آثار خود را از طریق صفحه Etsy خود نمی فروشد در زمان نگارش این مقاله

چیزی که ما در مورد این مدل چوبی دوست داریم شفاف بودن پنجره هاست که به شما امکان می دهد بدون باز ، درها به داخل کابین نگاه کنید. و اگر چیزی بین چشمان خود و فضای داخلی را دوست ندارید، نسخه حکاکی شده روی چوب مانند نمونه واقعی دارای پانل های قابل جابجایی است.

ما نمی‌تو،م توجه به جزئیات به کار رفته در این اثر را تحسین نکنیم. حتی موتور هشت سیلندر Hemi که در زیر کاپوت قرار داشت، علیرغم پنهان بودن در بیشتر مواقع، ویژگی‌های متمایزی داشت.

اگرچه فقط یک مشکل وجود دارد – بسیار گران است. به طور خاص، Wrangler Rubicon 392 Launch Edition با قیمت گزاف 73500 دلار عرضه شد که به طور قابل توجهی حتی بیشتر از Ram TRX بود. هزینه 1495 دلاری مقصد را نیز به آن اضافه کنید و به 74995 دلار برای رانندگی در خانه آفرود با موتور Hemi نیاز دارید.

29 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/601511/jeep-wrangler-392-wood-carving/این نسخه چوبی 392 ساخته و به نمایش درآمده است هنر نجاری، گفته می شود که اسیر “زیبایی و قدرت آن” است. یوتیوبر ویتنامی در گذشته چندین مدل ماشین چوبی دیگر ساخته است و ر،ر روبی، چهار در با موتور V8 تفاوتی ندارد. برای کل مدت نه دقیقه، ویدیوی بالا باید کل فرآیند ساخت مدل نورد از بلوک های چوبی را به شما نشان دهد.

برای ،، که هنوز قادر به انجام این ،ید بزرگ نیستند، گزینه مقرون به صرفه تری وجود دارد و آن این است – مدل Wrangler Rubicon 392 ساخته شده از چوب.

Jeep Wrangler Rubicon 392 2021: First Drive Review

اما اگر پیگیر هستید، ممکن است بخواهید مستقیماً در صفحه فیس بوک آنها با آنها تماس بگیرید.

زم، که جیپ فروش ر،ر روبیکن 392 را در سال 2021 آغاز کرد، این یک وسیله نقلیه ارزنده بود. به هر حال، این اولین ر،ر است که بلافاصله از کارخانه به موتور V8 مجهز شده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.