خودروی داخلی پورشه کاین 2024 قبل از معرفی کامل در 18 آوریل رونمایی شد

پورشه کاین فیس لیفت داخلی 2024

یک صفحه نمایش 12.3 اینچی مستطیلی بر مرکز داشبورد غالب است. از دستورات صوتی سیری برای اجرای عملکردهای خودرو پشتیب، می کند. ناوبری متصل به آنلاین یک ویژگی استاندارد است. وقتی ،ن هستند، سرنشینان می‌توانند ویدیو را روی صفحه نمایش پخش کنند.

کاین اصلاح‌شده دارای یک دسته ابزار دیجیتال 12.6 اینچی با صفحه‌نمایش منحنی است، در مقابل طرح فعلی با سرعت سنج آنالوگ در مرکز. بسته به مشخصات خودرو، راننده می تواند تا هفت حالت نمایش را انتخاب کند. نماها شامل یک طرح ساده با تمرکز بر اطلاعات ضروری است. یکی نیز وجود دارد که طراحی سنتی پنج دایره پورشه را دارد.

پورشه کاین فیس لیفت داخلی 2023

پورشه کاین داخلی 2019

یک صفحه نمایش 10.9 اینچی اختیاری در سمت سرنشین داشبورد موجود است. این به آن سرنشینان کنترل سیستم ناوبری و رسانه را می دهد. صفحه نمایش همچنین می تواند ویدیوها را در حالی که کاین در حال حرکت است پخش کند و یک فیلتر از حواس پرتی راننده جلوگیری می کند.

پورشه کاین فیس لیفت داخلی 2023

فرمان بازطراحی شده ظاهر خود را از مدل فعلی 911 گرفته است. روی پره های افقی کنترل های چند منظوره وجود دارد. دکمه‌ها و چرخ‌ها کارهایی مانند تغییر دادن طرح‌بندی دسته ابزار و نمایشگر اختیاری هدآپ را انجام می‌دهند. یک ساقه برای کار با کروز کنترل در پایین سمت چپ قرار دارد. یک صفحه برای تغییر حالت های درایو در سمت راست قرار دارد.

پورشه کاین 2024 تازه‌سازی شده در 18 آوریل رونمایی می‌شود، اما این برند اکنون نگاهی اجمالی و اولیه به کابین بازسازی‌شده به ما می‌دهد. به نظر کاملاً متفاوت از طراحی موجود است (مقایسه زیر).

پورشه کاین داخلی

کاین 2024 به صورت استاندارد با موتور 3.0 لیتری V6 توربوشارژ با 349 ، بخار قدرت و 369 پوند فوت گشتاور عرضه می شود. تریم S دارای یک موتور V8 توئین توربو با قدرت 468 ، بخار و 442 پوند فوت است. E-Hybrid PHEV 463 ، بخار قدرت و 479 پوند فوت تولید خواهد کرد. به علاوه، باتری با ظرفیت بالاتر 25.9 کیلووات ساعت به جای 17.9 کیلووات ساعت فعلی دریافت خواهد کرد. یک توربو S E-Hybrid قدرتمندتر بعداً عرضه خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/659672/porsche-cayenne-refresh-interior-reveal/

5 ع، ها

چیدمان کنترل HVAC و پد شارژ اصلاح شده به این م،ی است که تعویض دنده دیگر نمی تواند آن مکان را مانند Cayenne از قبل به روز رس، کند. طراحان آن را به یک برآمدگی کوچک در سمت راست فرمان، بین دسته ابزار و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی تغییر می دهند.

یک پد شارژ القایی خنک شده به صورت استاندارد ارائه می شود. همچنین دو درگاه USB-C در محفظه ذخیره سازی جلو و دو درگاه دیگر در کنسول وسط عقب وجود دارد.

در زیر صفحه نمایش بزرگ، یک پنل کنترل جدید برای سیستم HVAC وجود دارد. این یک سطح شیشه ای روی یک پانل مشکی دارد و دارای قابلیت تشخیص لمس با بازخورد لمسی است. این سیستم همچنین دارای تعدادی سوئیچ کنترل فیزیکی است. در زیر آنها، یک دکمه تنظیم صدا وجود دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.