خودروی دفندر پروپ مبتنی بر دوج از نمایش تلویزیونی “Viper” برای فروش

جزوه تبلیغاتی پارامونت 1996 برای برنامه تلویزیونی Viper و همچنین مجموعه‌ای از ع،‌های بازیگران موجود است که این را برای هر طرفدار سریال ضروری می‌کند. قیمت پیشنهادی فعلی تا زمان نگارش این مقاله نزدیک به 80000 دلار است.


منبع: https://www.motor1.com/news/660252/dodge-based-defender-prop-car-from-viper-tv-s،w-for-sale/

این خودروی پروپ دیفندر که بر روی شاسی کشیده 1993 دوج وایپر RT/10 ساخته شده است، دارای بدنه کوپه فایبر گ، سفارشی است که به رنگ نقره ای تمام شده است و ظاهری شیک و آینده نگرانه به آن می بخشد. نیرو از موتور کرایس، با بلوک کوچک V8 کاربراتوری تامین می شود که با گیر،س اتوماتیک 727 جفت می شود. این خودرو همچنین دارای چرخ‌هایی با عرض پلک،، ترمزهای دیسکی با کمک قدرتی با کالیپرهای مارک Viper، سیستم تعلیق کویل اور، فرمان برقی و روکش داخلی چرم مشکی و خا،تری است.

در طول فیلمبرداری نمایش، این ماشین خاص به ،وان یک ماشین اصلی و نه برای بدلکاری و همچنین برای اه، روابط عمومی مورد استفاده قرار گرفت. دارای طیف وسیعی از ،اصر طراحی است که ظاهری متمایز به آن می بخشد، از جمله سقف ثابت “حباب دوتایی” با پنجره های دریچه ای شبیه سازی شده، پنجره های جانبی قابل جابجایی که از طریق Velcro ،بانده شده اند، غلاف های جانبی زیر درها، سپرهای جلویی به س، نیش، و دوتایی عقب. ،وجی لوله های اگزوز با محیط های مستطیلی شکل. با این حال، شایان ذکر است که سپرهای جلو و غلاف های جانبی این نمونه ثابت هستند و خودرو از ابزارهای کاربردی که در سکانس های اکشن نمایش دیده می شود، برخوردار نیست.

بخشی از تاریخ تلویزیون به حراج گذاشته شده است، زیرا یک خودروی سرپایی مبتنی بر دوج وایپر از نمایش موفق دهه 1990 “Viper” اکنون در مناقصه است. گفته می شود که این خودرو یکی از تنها 14 نمونه از خودروی خیالی “م،ع” است که توسط کرایس، طراحی شده و توسط Unique Movie Cars در ، وگاس برای استفاده به ،وان وسیله نقلیه اصلی در نمایش ساخته شده است.

Viper Defender Prop Car for TV S،w

15 ع، ها

علیرغم ظاهر چشمگیر و تاریخچه منحصر به فردش، این خودروی پروپ دیفندر با قبض فروش به فروش می رسد و برای استفاده خیاب، ،وان یا ثبت نشده است. در عوض، فقط برای استفاده در خارج از جاده ارائه می شود و آن را به یک مجموعه عالی از فیلم ها یا خاطرات تلویزیونی تبدیل می کند.

در داخل کابین، این خودرو دارای صندلی‌های سطلی با چرم خا،تری، تزئینات رنگی روی کنسول، داشبورد و پانل‌های درها، موکت‌های مشکی، سرپوش خا،تری و مجموعه‌ای از سه نمایشگر شبیه‌سازی شده روی کنسول است که تصاویر ثابتی از صفحه نمایش را نشان می‌دهد. عیب یابی سیستم خودروی خیالی خودرو به کمربند ایمنی، سیستم HVAC یا رادیو مجهز نیست.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.