قیمت اسب عوامل موثر بر قیمت اسب اسب مزرعه سوارکاری پریدار | RoyalHorse

قیمت اسب عوامل موثر بر قیمت اسب اسب مزرعه سوارکاری پریدار | RoyalHorse

رنگ این اسب شبیه گوزن طلایی است و درخششی شبیه فلز فروش اسب ایرانی دارد. کلیه حقوق این سایت متعلق به کتابفروشی‌ آنلاین «کتابخون» می‌باشد. اسب های این نژاد را برای درساژ و نمایش نیز می توان آموزش داد. این نژاد در کشور بلژیک در سال 1992 از فرایند اصلاح نژادی اسب های هولشتاین، KWPN، بلژین و فرنچ با هدف تولید اسب پرشی با کیفیت بوجود آمد. اسب های این نژاد معمولا رنگ های روشن (سفید، خاکستری روشن و …) دارند.

در صورت عقیم سازی ، خلق و خوی اسب های نریان آرام و متعادل تر و کنترل آن ها ساده تر می شود . از نظر جسمانی ، اسب های نریان قدرتمند تر هستند و برای شرکت در مسابقات و کار در مزارع مناسب تر هستند و قدرت بدنی و میزان مهارت و چابکی می تواند هزینه خرید اسب های نریان را تغییر دهد. کره اسب ها نسبت به اسب های بالغ قیمت کم تری دارند چون قدرت کمتر و بدن ضعیف تری دارند و نیاز به مراقبت بیشتر دارند تا در مسیر درست رشد کنند و به بلوغ برسند . علاوه بر آن ، زمان بیشتری برای آموزش دادن به کره اسب ها لازم است در حالی که اسب های بالغ معمولا مراحل آموزش را گذرانده اند . از این رو قیمت کره اسب مناسب تر از اسب مادیان یا نریان بالغ است .

که این اسب زیبا و خیره کننده است و در سرعت و استقامت بی نظیر است که تنها حدود 3500 اسب از این نژاد در کشورهای روسیه، استرالیا، ترکمنستان، اروپا و آمریکای شمالی شناخته شده است. انواع نژاد اسب ورزشی که اینجا به آن پرداختیم، مواردی هستند که در کشور ایران وجود دارند. اسبهای پا کوتاه در رنگهای مختلفی نگهداری و پرورش داده می شوند ولی جذاب ترین رنگ‌ آن اسب پونی سفید است که بسیار مورد توجه علاقمندان به اسب قرار گرفته است. قیمت روز اسب ترکمن سفید نسبت به اسب های عادی خیلی بیشتر می باشد.

اسب عرب

این مجموعه با ایجاد وبسایت حاضر امکان خرید و فروش انواع مختلف اسب را به صورت اینترنتی فراهم کرده است. در حال حاضر نیز این مجموعه در صفحه فروش ویژه اسب ترکمن طلایی در وبسایت خود با استقبال بی‌نظیری از سوی علاقه‌مندان به این نژاد از اسب، مواجه شده است. شما می‌توانید با مراجعه به این صفحه، اطلاعات مفید و جامعی را در خصوص این نوع اسب کسب نمائید.

  • حتی برخی از کمپانی ها آن ها را تنها جهت افزایش جمعیت خریداری می کنند.
  • اسب های نژاد عرب از ظاهری زیبا، اخلاق مهربان و ملایم، قدرت و استقامت بالایی برخوردارند.
  • این اسب یکی از نژاد های اسب ایرانی که نام دیگر آن اسب اصیل است.
  • گران ترین اسب دنیا نژاد آخال تکه ترکمن است که با قیمت 2.5 میلیون دلار در اختیار صاحبش که یک خانم میلیاردر است قرار گرفته است.
اسب های ترکمن سفید به معنای واقعی یکی از بهترین نمونه اسب های اصیل ایران هستند. من از اسبی که از سایت شما خریدم بسیار راضی هستم و از مشاوره شما سپاسگزارم چون خیلی دقیق و با جزئیات بود و در خرید من بسیار تاثیر گذاشت تا بتونم خوب و دقیق تصمیم بگیرم و از شما خرید کنم . امروزه خالص‌ترین اسب‌های ترکمن ایران را در منطقه راز و جرگلان از استان خراسان شمالی می‌توان یافت. اصیل یا تلفیقی بودن، سن، جنسیت، قدرت بدنی، وضعیت سلامتی، رام یا وحشی بودن و ویژگی های ظاهری اسب بر قیمت اسب موثر هستند. به طور مثال اگر اسب بیماری داشته باشد یا ضعیف باشد، قیمت آن کاهش می یابد یا اگر از نظر سنی جوان و قوی باشد قیمت اسب افزایش پیدا می کند. مشخص نیست و با تغییر کردن شرایطی مانند نژاد و جنسیت و سن ، بازه ی قیمت اسب می تواند بسیار گسترده باشد .

تماس با ما

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.