مرسدس GLS فیس لیفت قبل از عرضه در آوریل منتشر شد

شاسی بلند پرچمدار مرسدس GLS در حال حاضر در نسل سوم خود قرار دارد که در ابتدا در سال 2020 معرفی شد. اگرچه به‌روزرس، میانه چرخه معمولاً در سال چهارم تولید اتفاق می‌افتد، به نظر می‌رسد خودروساز آلم، این بار آن را آهسته بازی می‌کند. با این حال، تصاویر جاسوسی از یک نمونه اولیه از قبل ظاهر شده است که نگاهی اجمالی به ظاهر نسخه به روز شده ارائه می دهد.

همانطور که انتظار می رفت، مرسدس GLS ظاهری تازه، نرم افزار و تغییرات تج،ات جدید پیدا خواهد کرد. تصویر تیزر سایه‌ای تغییرات مورد انتظار در جلو را پنهان می‌کند، اگرچه چراغ‌های جلو همچنان شبیه به آنهایی هستند که در مدل ،وجی وجود دارد. اینها تنها چیزهایی بودند که توسط خودروساز به اشتراک گذاشته شد – چیزهایی که در کل محدوده GLS استاندارد خواهند بود.

با توجه به آنچه که در ع،‌های جاسوسی مشاهده می‌کنیم، به نظر نمی‌رسد که نمای بیرونی این SUV دستخوش تغییرات چشمگیری شده باشد. به نظر می رسد سپر جلو دارای میله های ضخیم تری در ،مت پایینی است، اما طراحی کلی به نظر اصلاح نشده است.

مرسدس بنز شروع به معرفی نسخه فیس لیفت شده ک، GLS کرده است. مارک آلم، تصویری سایه از این شاسی بلند هفت نفره در توییتر خود منتشر کرد که اولین نگاه رسمی را به ما می دهد، هرچند که هنوز در زیر یک حجاب سایه بسته شده است.

سری GLS فیس لیفت شده به زودی معرفی خواهد شد. در تیزر بالا، مرسدس اشاره کرد که رونمایی رسمی در 4 آوریل 2023 اتفاق خواهد افتاد. از طرف دیگر، نسخه AMG ممکن است چند ماه بیشتر طول ،شد و ممکن است به ،وان یک مدل 2024 وارد بازار شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/660264/2024-mercedes-gls-facelift-teaser-prior-april-debut/مشاهده‌های اخیر نسخه داغ‌تر AMG 63، ،مت عقب آن پوشیده از برف و یخ است، که تشخیص هرگونه تغییر را دشوار می‌کند. با این حال، نکاتی وجود دارد که ممکن است یک نوار LED در زیر فویل استتار وجود داشته باشد که چراغ‌های عقب را به هم متصل می‌کند.

شایان ذکر است، بسیاری از تغییرات در کابین انتظار می رود، در حالی که جزئیات دقیق روغنی هنوز آشکار نشده است. با این حال، ما انتظار تغییرات اساسی در آن بخش را نداریم.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.