داچیا داستر 2024 در حال توسعه در اسپانیا است


نسل جدیدی از داچیا داستر در راه است و تیم توسعه‌دهنده این خودروساز روم،ایی آن را تحت پوشش استتار سنگینی قرار داده است. این گا،ی نگاه بهتری به ،مت جلویی به روز شده در طول آزمایش در اسپ،ا ارائه می دهد.

چراغ‌های جلوی جدید مستطیل شکل هستند و یک جلوپنجره شکافدار فضای بین آنها را می‌پوشاند. یک دهانه پهن در فاسیای تحت، است. مش آن ،یبی از ،اصر مستطیلی و مثلثی است. پرده های هوا جلوتر از چرخ ها هستند.

ع، های جاسوسی داچیا داستر 2024

15 ع، ها

به نظر می رسد داچیا در امتداد طرفین، پانل هایی را برای پنهان ، شکل واقعی اعمال می کند. با قضاوت از روی رندرها، طراحی به اندازه آنچه در اینجا قابل مشاهده است، پیازدار نیست. دستگیره های درهای عقب در ستون C قرار می گیرند. چرخ‌های پنج پره به بخش‌های Y شکل در لبه ت،یم می‌شوند و روکش مشکی دارند.

دم دارای طراحی بریدگی برای هاچ ، است. یک لوله اگزوز از زیر سپر خارج می شود.

ما هنوز هیچ ع،ی از داستر جدید نداریم. داچیا یک برند اقتصادی است، اما مدل فعلی از فناوری‌هایی مانند سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه لمسی برخوردار است. انتظار داشته باشید که نسل جدید نیز به همین ترتیب سودمند باشند.

به طور کلی، شباهت های ظاهری با مفهوم Bigster وجود دارد. در ،مت جلویی و نمایه اسکنه‌شده، لمس‌های همس، وجود دارد. نسخه تولیدی این مدل بزرگتر در نهایت عرضه می شود.

داستر جدید از معماری CMF-B استفاده می کند و ظاهراً بزرگتر از مدل فعلی است. طبق گزارش ها، مدل جدید از پیشرانه های برقی مانند هیب، 1.3 لیتری از Jogger و شاید حتی یک نوع PHEV بهره می برد. ممکن است پیشرانه دیزلی دیگر در دسترس نباشد.

طبق گزارش ها، نسل بعدی داستر در اوا، سال 2023 رونمایی می شود و در اوایل سال 2024 به فروش می رسد. داچیا قصد دارد آن را در Mioveni، روم، مونتاژ کند.

داستر یکی از حیاتی ترین محصولات داچیا است، از جمله پرفروش ترین SUV در اروپا در سال گذشته. این شرکت 197100 عدد از آنها را در سال 2022 و بیش از 2 میلیون از زمان عرضه اولیه در سال 2010 تحویل داده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/664271/2024-dacia-duster-spy-p،tos-mountain-road/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.