Stellantis نیروی کار ایالات متحده را کاهش می دهد، پیشنهاد خرید به 33 هزار کارمند: گزارش

این خبر نزدیک به دو ماه پس از بیکار شدن کارخانه جیپ چروکی در بلویدر، ایلینویز منتشر شد که باعث ناامیدی مقامات UAW و نمایندگان ایالتی شد. به همین ترتیب، رویترز رئیس UAW گزارش می دهد که Shawn Fain پیشنهاد ،ید امروز را “یک سیلی به صورت” به کارمندان، خانواده ها و به طور کلی آمریکایی ها می خواند. افزایش هزینه‌های تحقیقات و تولید خودروهای الکتریکی توسط Stellantis به‌،وان دلایلی برای بستن تاسیسات Belvidere ذکر شد. ظاهراً انگیزه پشت این پیشنهاد ،ید اخیر نیز همین است.

با انتشار این خبر، Stellantis این خبر را به اشتراک می‌گذارد که این شرکت جایزه بهترین کارفرمایان: برتری در سلامت و رفاه را از گروه تجاری سلامت دریافت کرده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/664333/stellantis-shrinking-us-workforce-offers-buyouts-33k-employees/

بنا به گزارش ها، Stellantis در اقدامی برای کاهش نیروی کار خود در ایالات متحده، بسته های جدایی داوطلبانه را به 33500 کارمند ارائه می دهد. جزئیات این بسته مشخص نیست، اگرچه این بسته عمدتاً کارگران ساعتی را هدف قرار می دهد. بر اساس گزارش ها، تقریباً 2500 کارگر حقوق بگیر با بیش از 15 سال سابقه کار نیز پیشنهادی دریافت خواهند کرد. رویترز. برخی از کارمندان کانادایی نیز می توانند پیشنهاد ،ید دریافت کنند.

بنا بر گزارش‌ها، این ،یدها در ایمیلی از سوی مارک استوارت، مدیر عملیات Stellantis، به کارمندان ارسال شده است و دلیل آن نیاز به کارآمدتر شدن شرکت از طریق ساده‌سازی عملیات است. در حال حاضر، هیچ سخن رسمی در مورد تعداد مشاغلی که Stellantis ممکن است ا،اج کند، وجود ندارد، اگرچه یک واحد United Autoworkers (UAW) ظاهراً اعلام کرده است که 3500 ،ید هدف قرار گرفته است. Motor1.com با خودروساز تماس گرفت و به دنبال اطلاعات بیشتر بود اما بلافاصله پاسخی دریافت نشد. در صورت بروز جزئیات جدید، به‌روزرس، ارائه خواهیم کرد.

بسته شدن کارخانه چروکی منجر به ا،اج حدود 1350 نیروی کار شد، اگرچه جیپ متعهد شد که این تعطیلی پایان کار چروکی نیست. در یک ایمیل به Motor1.comیکی از نمایندگان جیپ گفت: “برنامه هایی برای آن وسیله نقلیه مهم در آن بخش مهم وجود دارد که در زمان من، آن را فاش خواهیم کرد.” فراتر از آن، ممکن است کارخانه بسته نشود زیرا فشار قوی ایلینوی برای بازگشایی تأسیسات، احتمالاً به ،وان مک، برای تولید کامیون الکتریکی Ram 1500 Revolution وجود دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.