آ،ین اما نه کم اهمیت – احتمالاً متوجه شده اید که ما اکنون از ،د SV به جای SVR قبلی استفاده می کنیم. لندروور تأیید کرد که “سریع ترین، پویاترین و پیشرفته ترین رنج روور اسپرت تا کنون” نامی ساده برای نسل جدید خود خواهد داشت و در ابتدا به صورت انحصاری به ،وان مدل فقط دعوتنامه در تعداد محدود در دسترس خواهد بود.
اگر فرض کنیم این حدس و گمان درست باشد، چه انتظاری می تو،م داشته باشیم؟ موتورهای S63 و S68 از BMW بدیهی است که منطقی ترین نامزدها هستند، اما اولی به تدریج توسط این خودروساز کنار گذاشته می شود. احتمالاً این بدان م،است که S68 هیب، ملایم با قدرت 614 ، بخار و گشتاور 553 پوند فوت، شانس بیشتری برای قرار گرفتن در زیر کاپوت دارد. شایان ذکر است که این اوج قدرت X5/X6 M Compe،ion 2024 است و ممکن است در رنج روور اسپرت SV کمی متفاوت باشد.
با این حال، طراحی آن نقطه برجسته RR Sport SV نیست – آنچه در زیر کاپوت وجود دارد بسیار جالبتر است. بر اساس اطلاعات غیررسمی، این مدل از پیشرانه 5 لیتری V8 سوپرشارژر قبلی خود به یک موتور 4.4 لیتری توئین توربو V8 از بیامو تغییر خواهد کرد. رنجروور اسپرت جدید در حال حاضر قدرت خود را از یکی از بهترین موتورهای احتراقی باواریا دریافت میکند و در خیابان به نسخه SV گفته میشود، این خودرو با آسیاب بیامو M ارتقا خواهد یافت.
14 ع، ها