Range Rover Sport SV 2024 در نوربرگ رینگ قبل از اولین نمایش در 31 می

آ،ین اما نه کم اهمیت – احتمالاً متوجه شده اید که ما اکنون از ،د SV به جای SVR قبلی استفاده می کنیم. لندروور تأیید کرد که “سریع ترین، پویاترین و پیشرفته ترین رنج روور اسپرت تا کنون” نامی ساده برای نسل جدید خود خواهد داشت و در ابتدا به صورت انحصاری به ،وان مدل فقط دعوتنامه در تعداد محدود در دسترس خواهد بود.

اگر فرض کنیم این حدس و گمان درست باشد، چه انتظاری می تو،م داشته باشیم؟ موتورهای S63 و S68 از BMW بدیهی است که منطقی ترین نامزدها هستند، اما اولی به تدریج توسط این خودروساز کنار گذاشته می شود. احتمالاً این بدان م،است که S68 هیب، ملایم با قدرت 614 ، بخار و گشتاور 553 پوند فوت، شانس بیشتری برای قرار گرفتن در زیر کاپوت دارد. شایان ذکر است که این اوج قدرت X5/X6 M Compe،ion 2024 است و ممکن است در رنج روور اسپرت SV کمی متفاوت باشد.

با این حال، طراحی آن نقطه برجسته RR Sport SV نیست – آنچه در زیر کاپوت وجود دارد بسیار جالب‌تر است. بر اساس اطلاعات غیررسمی، این مدل از پیشرانه 5 لیتری V8 سوپرشارژر قبلی خود به یک موتور 4.4 لیتری توئین توربو V8 از بی‌ام‌و تغییر خواهد کرد. رنجروور اسپرت جدید در حال حاضر قدرت خود را از یکی از بهترین موتورهای احتراقی باواریا دریافت می‌کند و در خیابان به نسخه SV گفته می‌شود، این خودرو با آسیاب بی‌ام‌و M ارتقا خواهد یافت.

14 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/664207/range-rover-sport-sv-spied-nurburgring/

آنچه ما در فیلم بالای این صفحه داریم، یک خودروی آزمایشی استتار شده رنج روور اسپورت SV است که در اطراف پیست معروف آلمان حرکت می کند. به نظر می رسد که ا،ر (اگر نه همه) پنل های بدنه جعلی اکنون از بین رفته اند و SUV اکنون بدنه تولید نهایی خود را بر تن کرده است. با این حال، فویل استتار، بیشتر جزئیات را از چشم پنهان نگه می دارد.

اوج کمپین تبلیغاتی لندروور و تلاش های خودمان برای به دست آوردن نمونه های اولیه رنج روور اسپورت SV در 31 مه، زم، که این سوپر SUV رونمایی رسمی خواهد شد، خواهد بود. امروز، ما خوشحالیم که یک ویدیوی جاسوسی دیگر را با این مدل به اشتراک می‌گذاریم که در یک جلسه آزمایشی با سرعت بالا در نوربرگ رینگ گرفته شده است.

ع، های جاسوسی لندرور رنج روور اسپرت SVR 2024

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.