در دوئل آفرود، لندرور دیسکاوری مود شده مبارزه با فولکس‌واگن توارگ را ببینید

لندرور همچنین از مزیت برخورداری از فناوری مدرن آفرود برای مدیریت چرخش چرخ، ترمزها و گیر،س برخوردار بود. پیمایش در خارج از جاده را آسان‌تر می‌کند، اما برای این وسایل نقلیه یک ابرقدرت نیست. در حالی که لندرور در رقابت کلی برنده شد، فول، واگن با تکنولوژی کمتر پیشرفته (و ارزان تر) با مشکل کمی ادامه داد.


منبع: https://www.motor1.com/news/661317/tuned-vw-touareg-fight-modded-land-rover-discovery/

دیسکاوری دارای یک دیزل 3.0 لیتری V6 کوچکتر است که 306 ، بخار قدرت و 600 نیوتن متر (442 پوند فوت) گشتاور تولید می کند. بالابر تعلیق آن فاصله از زمین را به 358 میلی متر (14.10 اینچ) افزایش داد. فول،‌واگن از مزیت قدرت برخوردار است و س،‌تر است و وزن آن 2524 کیلوگرم (5564 پوند) به وزن سنگین 3400 کیلوگرمی لندرور (7495 پوند) می‌رسد.

امروزه خودروسازان در حمایت از علاقه مندان به آفرود خود بهتر از همیشه کار می کنند. محبوبیت کراس اوورها و شاسی بلندها باعث شده است تا افراد بیشتری به وسایل نقلیه سواری که کنجکاو هستند روی خاکی رانندگی کنند، سوق داده است، اما برای انجام کار به یک SUV جدید براق نیاز ندارید.

این دو شاسی بلند در شش چالش آفرود با یکدیگر رقابت ،د که قدرت و قابلیت های کنترلی خودروها، شاسی و سیستم تعلیق، شعاع چرخش و موارد دیگر را مورد آزمایش قرار دادند. در حالی که فول،‌واگن از بین این دو خشن‌تر به نظر می‌رسد، ،تیک‌های باریک‌تر و وزن اضافی لندرور – حتی با وجود اینکه مرکز ثقل را بالا می‌برد – به کاشت بهتر دیسکو در برخی از آزمایش‌ها کمک کرد.

یک ویدیوی جدید یک لندروور دیسکاوری جدیدتر را در مقابل یک فول، واگن توارگ قدیمی قرار می دهد تا ببیند کدام یک عملکرد آفرود بهتر است. با این حال، هر دو تنظیم شده‌اند، و مالکان مجموعه‌ای از عملکرد و ارتقاء موتور را اضافه می‌کنند، بنابراین این مبارزه معمولی شما با ف، جدید نیست. به نظر می رسد فول، واگن با رنگ مشکی و اسنورکل خود از آ،ا،مان جان سالم به در ببرد، در حالی که لندرور با چادر روی پشت بام و آشپزخانه داخلی خود آماده استراحت است.

Touareg 2007 دارای موتور 5.0 لیتری V10 دیزلی است که 352 ، بخار قدرت و 1000 نیوتن متر (737 پوند فوت) گشتاور تولید می کند. این بیش از 310 ، بخار و 750 نیوتن متر (553 پوند فوت) در یک خودروی استوک است. دارای سیستم تعلیق 50 میلی متری (2.17 اینچی) است که به آن 290 میلی متر (11.42 اینچ) فاصله از زمین می دهد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.