نسخه نهایی Mini Clubman 2024 با قیمت 47145 دلار در اکتبر به ایالات متحده می رسد

سمت سرنشین داشبورد و تشک‌های کف دارای نشان مشابهی هستند، همانطور که در ،مت پایین فرمان که Mini آن را با چرم Nappa می‌پیچد. روی رکاب درها نیز مارک “نسخه نهایی” وجود دارد. این شرکت کابین را با روکش‌های قهوه‌ای و مشکی، با درج‌های پشتی صندلی به رنگ آنتراسیت، تزئینات مسی Shimmer بیشتر و رنگ‌های سبز تیره Sage استفاده می‌کند. در مرکز داشبورد صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی 8.8 اینچی قرار دارد که شامل Apple CarPlay می شود.

71 ع، ها

این پکیج قوای محرکه کلابمن را ارتقا نمی دهد. این خودرو از یک توربوشارژ 2.0 لیتری چهار سیلندر با قدرت 189 ، بخار و گشتاور 206 پوند فوت استفاده می کند. Clubman 4All می تواند در 6.9 ث،ه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد.

مینی کاری را انجام می دهد که ا،ر خودروسازان دیگر در این صنعت انجام می دهند و به سمت تولید خودروهای برقی با باتری روی آورده است. یک خودروی برقی Countryman در اوایل سال 2024 عرضه خواهد شد و کراس اوور جدید Aceman در سال 2025 به خط تولید ملحق خواهد شد. این مجموعه باید فضایی را برای آینده برقی Mini باز کند، به همین دلیل است که خودروساز باید نسخه نهایی Clubman را ارائه دهد.


منبع: https://www.motor1.com/news/661352/2024-mini-clubman-final-edition-costs-us-october/

Mini نسخه نهایی Clubman را چند هفته پیش عرضه کرد، اما اولین نسخه آن فاقد جزئیات کمی بود. اکنون ما می د،م که هزینه آن چقدر خواهد بود و چه تعداد از برنامه های مینی 1696 برای ساخت به آمریکا خواهد آمد. اوه، زیاد نیست.

MINI Clubman نسخه نهایی

مینی قصد دارد “کمتر از 100” مدل Clubman Final Edition را با قیمت 47145 دلار به ایالات متحده بیاورد (قیمت شامل هزینه 995 دلاری مقصد است). این بسته 10000 دلار حق بیمه نسبت به Clubman 4All معمولی است. مینی تولید Clubman Final Edition را در سپتامبر سال جاری آغاز می‌کند و این مدل در ماه اکتبر به نمایندگی‌های ایالات متحده می‌رسد. نسخه نهایی آواز قو این مدل است، زیرا مینی در فوریه 2024 سفارشات برای کلابمن معمولی را متوقف می کند. این خودروساز یک فرآیند رزرو پیش سفارش منحصر به فرد برای نسخه نهایی خواهد داشت.

این مدل در رنگ‌های سفید Nanuq، مشکی معمایی و نقره‌ای ذوبی موجود است. Mini تزئینات مسی Shimmer را به‌،وان برجسته‌ای در اطراف مش، اضافه می‌کند. این خودروساز همچنین از این رنگ برای نوارهای کاپوت، کناری و عقب استفاده می کند و چرخ های 18 اینچی مسی رنگ را با جزئیات مشکی تزئین می کند. Mini انحصاری نسخه نهایی را با نشان “1 of 1969” روی ستون C، که در داخل آن به کار می‌رود، فرا می‌خواند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.