دستیار شخصی جدید Mini یک بولداگ انگلیسی متحرک است

بدیهی است که این ،اب‌بازی بزرگ زیبا مهم‌ترین و جالب‌ترین چیز نیست، زیرا Mini همچنین به ما نشان می‌دهد که سیستم اطلاعات سرگرمی آینده‌اش برای اولین بار چگونه خواهد بود. همه جزئیات مشخص نیست، اما خودروساز می‌گوید که تا زمان معرفی کامل خانواده مدل جدید، اطلاعات بیشتری را در طول سال فاش خواهد کرد. تنها چیزی که در حال حاضر می د،م این است که Mini Spike “در حال تبدیل شدن به یک همراه با شخصیت برای تجربه کاربری است.”

در چین، Mini Spike نیز روی کانسپت Aceman نمایش داده خواهد شد. خودروی نمایشی کراس اوور برای اولین بار در جولای سال گذشته به ،وان پیش نمایشی از زبان طراحی آینده این شرکت رونمایی شد. این کانسپت همچنین یک ماه بعد برای Gamescom 2022 تغییری با الهام از پوکمون دریافت کرد.

دستیار شخصی Mini Spike

اگر این اولین بار نیست که در مورد Mini Spike می شنوید، حافظه شما به خوبی به شما کمک می کند. این شخصیت بازیگوش با عرضه Mini در دوران مدرن در سال 2001 معرفی شد. در آن زمان معادل حیو، کاملی از مارک در نظر گرفته شد و به نظر می رسد که مینی آماده است آن را در این شکل دیجیتالی جدید به آینده ببرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/661477/mini-،e-personal-،istant/

مینی در حال آماده شدن برای عرضه نسل جدیدی از مدل ها است. ما قبلاً در قالب بسیاری از ع، های جاسوسی و یک تیزر رسمی نکات قوی در مورد آنچه را که باید انتظار داشته باشیم دریافت کردیم (لینک های مرتبط زیر را ببینید) اما بیشتر آنها فقط نمای بیرونی خودروهای جدید را نشان می دادند. اکنون، بالا،ه زمان آن رسیده که نگاهی دقیق‌تر به فضای داخلی بیندازیم، اگرچه Mini آماده است تا دستیار شخصی جدید خود را که بخشی از سیستم اطلاعات سرگرمی بازطراحی شده این برند است، به ما نشان دهد.

25 ع، ها

خانم‌ها و آقایان، Mini Spike – “دوست سگ برند Mini” – را ملاقات کنید که به صورت ،میشن برای این برنامه جدید بازمی‌گردد. یا اگر گفتار بازاریابی را کنار بگذاریم، Mini Spike یک بولداگ ،یسی است که تمام پشتیب، را از صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی مدل های نسل جدید این شرکت به کاربران ارائه می دهد. اکنون این اولین ظاهر خود را در خودروی شانگهای 2023 در چین در قالب یک مجسمه با فرمت بزرگ انجام می دهد و به زودی آن را در خودروهای تولیدی خواهیم دید.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.