رئیس بنتلی به طور ناگهانی کنار می‌رود

رئیس بنتلی به طور ناگهانی کنار می‌رود

[UPDATE] استون مارتین تایید کرده است که آدریان هالمارک حدا،ر تا اول اکتبر 2024 مدیر اجرایی خواهد شد.

آدریان هالمارک در فوریه 2018 به ،وان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بنتلی منصوب شد. در دوران تصدی وی، فروش این برند فوق لو، بریت،ا به طور قابل توجهی افزایش یافت، از 9559 دستگاه در سال اول به 15174 خودرو در سال 2022. اگرچه تقاضا در سال گذشته کاهش یافت، همه چیز به نظر می رسید. به خوبی در مقر در کرو. با این حال، هونچو سر به طور ناگه، کنار می‌رود.

بنتلی امروز با انتشار بی،ه‌ای اعلام کرد که آدریان هالمارک از گروه فول، واگن خارج می‌شود. جانشین او در «زمان مقتضی» معرفی خواهد شد. بر اساس فایننشال تایمز، مرد سابق مسئول بنتلی در حالی که در بریت،ا می ماند در حال تغییر مارک است. هالمارک در ماه های آینده به ،وان مدیرعامل استون مارتین منصوب خواهد شد. او جایگزین آمدئو فلیسا 78 ساله می شود که به زودی بازنشسته می شود.

بررسی اولین درایو بنتلی باتور 2024

23 ع، ها

این امر هالمارک را به سومین مدیرعامل استون مارتین در چهار سال گذشته تبدیل می کند، با توجه به اینکه توبیاس مورز در سال 2020 برای مقام برتر استخدام شد. جدایی او غافلگیرکننده است زیرا تنها چند روز پیش بود که پس از انتشار بنتلی با رو،مه نگاران چت کرد. گزارش سالانه آن به ،وان تازه‌سازی، این شرکت معرفی اولین خودروی الکتریکی خود را یک سال به عقب می‌اندازد و هدف جدید آن عرضه به بازار در سال 2026 است. 2033.

آدریان هالمارک 61 ساله نیز بین سال های 1999 تا 2005 به ،وان عضو هیئت مدیره فروش و بازاریابی برای بنتلی کار می کرد. به شما یادآوری می‌کنیم که این خودروساز بریت،ایی از سال 1998 عضو گروه فول، واگن بوده است، قبل از اینکه در سال 2022 زیر چتر شرکتی گروه آئودی در کنار لامبورگینی قرار گیرد.

بنتلی تأثیر زیادی روی من داشته است. تعریف مجدد حمل و نقل لو، برای آینده با چنین برند قدرتمندی وظیفه ای است که با تعهد کامل و با لذت فراوان آن را به عهده گرفتم. اکنون زمان آن فرا رسیده است که به چالش های جدید روی بیاورم. مایلم از تمام تیم بنتلی به خاطر همه دستاوردهایی که در چند سال گذشته با هم به دست آورده ایم تشکر کنم.”

منبع: https://www.motor1.com/news/713382/bentley-boss-retires/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.