برند Cupra فولکس واگن به ایالات متحده می آید

برند Cupra فولکس واگن به ایالات متحده می آید

SEAT کنفرانس مطبوعاتی سالانه خود را امروز برگزار کرد، و اگرچه ممکن است برای ایالات متحده مرتبط به نظر نرسد، اما در واقع چنین است. برند اسپین آف Cupra که در سال 2018 تأسیس شد، قصد دارد تا پایان این دهه وارد آمریکای شمالی شود. از بین تمام برندهای گروه فول، واگن که در اینجا فروخته نمی‌شوند، امیدوار بودیم که اشکودا به این طرف دریاچه برسد، اما به جای آن از Cupra استفاده می‌کنیم.

برنامه معرفی یک نسخه کاملاً الکتریکی از Formentor است، اگرچه احتمالاً بر اساس نسل بعدی است. کراس اوور فعلی در حال حاضر چهار سال از عمر آن می گذرد، بنابراین تا سال 2030 به شدت از بین خواهد رفت. SEAT می گوید که فیس لیفت مدل موجود قرار است در هفته های آینده برای بازار اروپا پوشش دهد. پول ما روی نسل بعدی Formentor برای بازار ایالات متحده است زیرا مدل موجود حتی یک نسخه با باتری ندارد.

Cupra Formentor VZ5

15 ع، ها

یک SUV برقی بزرگتر که قرار است در ایالت‌ها وارد شود، قرار است در آمریکای شمالی مونتاژ شود. SEAT اشاره می کند که این مدل بدون نام در مکزیک ساخته خواهد شد و در برخی از ایالت های واقع در سواحل شرقی و غربی و همچنین در ایالت های Sun Belt به فروش خواهد رسید. وین گریفیتس، مدیرعامل سئات و کوپرا گفت این خودروها از طریق “مدل توزیع جدید” به فروش خواهند رسید، اما بدون پرداختن به جزئیات.

در همین حال، SEAT دستور کار شلوغی دارد. هاچ ،/واگن کامپکت لئون در ماه های آینده به روز رس، میانه چرخه را پشت سر خواهد گذاشت، در حالی که سوپرمینی ایبیزا و کراس اوور ساب کامپکت آرونا (دوباره) در سال 2025 فیس لیفت خواهند شد. با وجود اینکه از سال 2016 در دسترس است، بهینه سازی کرده است.

در مورد Cupra، Tovascan کاملاً الکتریکی که از نظر مک،کی با VW ID.5 مرتبط است، در سال 2024 عرضه خواهد شد، زم، که شاهد ترامار هیب، نیز خواهیم بود. دومی به ،وان مدل خواهر نسل بعدی آئودی Q3 عمل می کند. این Terramar با پیشرانه هیب، پلاگین عرضه خواهد شد و قرار است در کارخانه آئودی در Györ مجارستان در کنار Q3 مونتاژ شود.

سال آینده، راوال به ،وان معادل Cupra از هاچ ، برقی شهری VW ID.2 به مدل پایه این برند تبدیل خواهد شد.

منبع: https://www.motor1.com/news/713261/cupra-confirmed-united-states/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.