رندر پیکاپ BMW XM یک کامیون خیابانی با تناسب عجیب را به تصویر می کشد

البته، این فقط یک پرواز خیالی است، هرچند جالب. آیا XM واقعاً به ،وان یک پیکاپ تراک بهتر به نظر می رسد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید و چت بیشتر BMW را در این ،مت بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پاد،ت

رندر جدیدی از X-Tomi Design نشان می دهد که چگونه ممکن است چنین چیزی به نظر برسد. میدونی چیه؟ این وحشتناک نیست. پیکاپ‌های سایز کامل مطمئناً در طول سال‌ها رشد کرده‌اند، چه از نظر قابلیت و چه در طراحی‌های فوق‌العاده با جلوپنجره‌های عظیم و چهره‌های اسکنه‌شده. بی‌ام‌و XM از فاصله بین دو محور مشابه شاسی‌بلند سه ردیفه X7 این شرکت بهره می‌برد، بنابراین کوچک نیست. و با قضاوت بیش از 70 نظر در اولین پست BMW XM ما، ا،ر آنها موتور 1 خوانندگان دقیقاً به ظاهر آن علاقه ندارند. این نیز به بیان ملایم است.

این روزها انگار اصطلاح است قطبی کننده به طور مداوم هنگام صحبت در مورد BMW های جدید ظاهر می شود. XM جدید با تزئینات برنزی، نمای پیچیده جلو و ابعاد بزرگ، مطمئناً با این تعریف مطابقت دارد. این یک SUV سه تنی با عملکرد بالا است، اما شاید باید یک پیکاپ تراک می بود.

مطمئناً یک حمل‌کننده سرزنده خواهد بود. XM اولین خودروی مستقل M از زمان M1 است، و این موضوعی نیست که BMW به آن بی‌اهمیت بپردازد. زیر کاپوت یک موتور 4.4 لیتری V8 توربوشارژ دوقلو وجود دارد که 483 ، بخار قدرت دارد، اما به تنهایی کار نمی کند. این یک پلاگین هیب، است که دارای یک موتور الکتریکی یکپارچه با گیر،س برای 194 ، بخار اضافی است. در مجموع، XM 644 ، بخار قدرت و 590 پوند فوت گشتاور تولید می کند و با سیستم تمام چرخ متحرک به زمین می ،بد. نسخه ارتقا یافته Label Red که در سال آینده عرضه می شود، قدرت را به 735 ، بخار افزایش می دهد. این یک وانت متوسط ​​را می سازد.


منبع: https://www.motor1.com/news/614810/bmw-xm-pickup-truck-rendering/

این رندر هیچ چیزی را در جلو تغییر نمی دهد، اما ،مت پشتی حجیم آشکارا به نفع یک تخت پیکاپ نسبتاً ابتدایی حذف شده است. تزئینات برنزی هنوز وجود دارد، و ،مت جلویی مانند همیشه شلوغ است. همه ما به وانت های بزرگتر از حد معمول عادت کرده ایم و در ایالات متحده مانند همیشه محبوب هستند. شاید به همین دلیل است که این رندر بسیار جالب است. به نظر می رسد XM به ،وان یک SUV حجیم، طرفداران کمی از نظر ظاهری داشته باشد. اما آیا به ،وان یک وانت بار بهتر به نظر می رسد؟

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.