سوزوکی جیمنی پنج در در 13 ژانویه در هند معرفی شد: گزارش


از زمان عرضه آن در سال 2018، گزارش هایی مبنی بر نسخه 5 درب سوزوکی جیمنی منتشر شده است. قبلاً گزارش شده بود که پرتاب در پایان سال 2022 انجام می شود، اما از آنجایی که تنها چند روز باقی مانده است، ما روی این اتفاق حساب نمی کنیم. با این حال، آ،ین گزارش‌های محلی از هند ادعا می‌کنند که عرضه سوزوکی جیمنی پنج در در تاریخ 13 ژانویه 2023 در نمایشگاه خودرو اتفاق می‌افتد.

ژاپن بهترین وب ماشین این اسکوپ را همراه با سایر جزئیات اولیه در مورد مدل طول، تر به سطح آورد.

سوزوکی جیمنی 5 در، رندر سایت Motor1.com

5 ع، ها

جیمنی 5 در قبلاً در حال آزمایش در جاده های عمومی دیده شده است. نسخه تولیدی (بدون پنهانکاری های چرخشی) نیز اخیرا دیده شده است. ما به دلیل مشکلات کپی رایت مجاز به استفاده از تصاویر مدل تولید جاسوسی نیستیم، اما بر اساس گزارش های ارائه شده از مربی هند و راشلین، رندر غیر رسمی ما تا حد زیادی درست است – فقط برای ،مت بالای سیاه. مدل تولیدی خالدار سقفی همرنگ بدنه داشت.

سوزوکی جیمنی پنج در 300 میلی متر بلندتر از مدل سه در خواهد بود – هم از نظر فاصله بین دو محور و هم از نظر طول کلی بدن. طبق گزارشات، عرض ی،ان خواهد بود.

گفته می شود، یک نیم پنجره اضافی به عقب اضافه می شود تا طول اضافه شده را در خود جای دهد. هر چیز دیگری در طراحی تا حد زیادی بین مدل های پنج در و سه در ی،ان باقی می ماند. البته، از آنجایی که فاصله بین دو محور بسیار افزایش یافته است، ما انتظار بهبودی مطلوب در فضای پای عقب را داریم.

بهترین وب ماشین همچنین گزارش داد که جیمنی پنج در در ژاپن می تواند یک سیستم انتقال قدرت هیب، داشته باشد. گفته می شود موتور الکتریکی 33 ، بخار اضافی (25 کیلووات) و 44 پوند فوت (60 نیوتن متر) گشتاور تولید خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود که مدل ژاپنی در پاییز 2023 با قیمتی معادل 2.3 میلیون ین یا حدود 17000 دلار با نرخ ارز فعلی معرفی و عرضه خواهد شد.

در مورد سایر نقاط جهان، در دسترس بودن جیمنی پنج در تضمینی نیست، اگرچه ما انتظار داریم که ماروتی سوزوکی این مدل را صادر کند تا تقاضای جه، آن را برآورده کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/628622/jimny-five-door-january-2023-debut/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.