سوپراسپرت جدید لامبورگینی V12 چراغ ترمز سوم جالبی را در ویدیوی جاسوسی نشان می دهد

7 ع، ها

در حالی که این ویدیو نمای جلویی خودرو را نمی‌گیرد، تصاویر ثبت اختراع لو رفته پیش‌نمایش کل طراحی را نشان می‌دهد و مطمئناً بخشی از یک جانشین آونتادور به نظر می‌رسد. تصاویر با کیفیت پایین خودرو را با جزییات زیادی به تصویر نمی‌کشند، اما چین‌های تیز و موتیف‌های Y متعدد در چراغ‌های جلو و عقب، بدون تردید لامبورگینی هستند. این خودروساز دیفیوزر پشتی درشت روی خودروی آزمایشی در ویدئو را پوشش می‌دهد، اما بسیاری از طراحی آن با طرحی که در تصاویر ثبت اختراع نشان داده شده مطابقت دارد.

پرچمدار جدید لامبورگینی در ماه مارس معرفی خواهد شد، اما هنوز مشخص نیست که چه زم، به فروش می رسد. تولید آونتادور در سال گذشته به پایان رسید، بنابراین نباید مدت زیادی منتظر باشیم تا مدل جدید از خط مونتاژ خارج شود. پس از معرفی، لامبورگینی روی نهایی ، جانشین هیب، هوراکان کار خواهد کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/632010/lamborghini-v12-،ke-light-spy-video/جانشین آونتادور لامبورگینی به زودی معرفی خواهد شد. یک ویدیوی جاسوسی جدید، سوپراسپرت را با پوشش استتاری نازکی به تصویر می‌کشد، اما همچنین برای اولین بار یک چراغ ترمز پیچیده را نشان می‌دهد که وحشی‌ترین ویژگی طراحی خودرو نیست.

لامبورگینی جدید دارای لوله‌های اگزوز چهارگانه در لوله اگزوز دوقلو شش ضلعی در بالای ،مت عقب است. آنها بین چراغ های عقب نازک قرار دارند که تا حدی استتار شده و قطعه قطعه شده به نظر می رسند. چشم انداز عقب همچنین پایه های پرنده خودرو را نشان می دهد که به احتمال زیاد روی ورودی های بزرگ جلوتر از چرخ های عقب کشیده شده اند تا ظاهری تهدیدآمیز داشته باشند.

لامبورگینی جزئیات خاصی از پیشرانه ارائه نکرده است، اما همه نشانه ها نشان می دهد که این خودرو دارای یک موتور V12 با یک جزء هیب، پلاگین خواهد بود. این پیشرانه باید مقدار زیادی نیرو تولید کند زیرا این خودروساز تلاش می کند تا کل خط تولید خود را تا سال 2024 برقی کند و یک خودروی برقی خالص برنامه ریزی شده است تا قبل از پایان این دهه وارد بازار شود. لامبورگینی در حال توسعه یک اوروس هیب، است.

تصویر ثبت اختراع جایگزین لامبورگینی آونتادور

چراغ ترمز سوم بالای درپوش موتور جدید در پشت محفظه سرنشین قرار دارد. با شکل سقف مطابقت دارد، روی موتور فرو می رود و خطوط را دنبال می کند. این یک ویژگی ظاهری منظم است که ما نمی تو،م بدون استتار اطراف آن منتظر دیدن آن باشیم. این ویدئو همچنین طراحی ،مت عقب خودرو را به تصویر می‌کشد که تنظیمات اگزوز جدید را نشان می‌دهد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.