جی لنو پشت چرخ فراری 365 GTS/4 Daytona مدل 1971 قرار می گیرد



خوانندگان قدیمی تر از Motor1.com ممکن است به این فراری 365 GTS/4 Daytona Spyder مدل 1971 نگاه کنید و بلافاصله به دان جانسون در نقش س، کراکت در فصل های اولیه فکر کنید. معاون میامی. دیگران احتمالاً یکی از زیباترین فراری های دهه 1970 را می بینند. صرف نظر از افکاری که به ذهن خطور می کند، جی لنو در جدیدترین ویدیو از گاراژ خود یکی را رانندگی می کند.

دیوید لی مالک دیتونا را به جی می آورد. همانطور که لنو توضیح می دهد، این وسیله نقلیه پاسخ فراری به لامبورگینی میورا است. اگرچه، آنها ماشین های بسیار متفاوتی هستند. 365 GTS/4 به جای قرار دادن یک V12 پشت راننده مانند لامبو، طرح ک،یکی دارد که موتور بزرگ را زیر کاپوت بلند قرار می دهد و نیرو را به چرخ های عقب می فرستد.

منابع مختلف، از جمله یک موضوع در انجمن چت فراری، می گویند که تنها 122 نمونه کارخانه از این دراپ تاپ های Daytona وجود دارد که آنها را بسیار کمیاب می کند. اگرچه، برای مدتی بازاری برای مردم وجود داشت که از نوع کوپه استفاده کنند و آنها را به کانورتیبل تبدیل کنند.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

در جاده، لنو از Daytona Spyder بسیار خوشحال به نظر می رسد. او بارها اشاره می کند که این وسیله نقلیه تقریباً 50 ساله است. این فراری در هیچ کجا به سرعت خودروهای مدرن این برند نیست. با این حال، تجربه رانندگی راحت و در عین حال جذاب است. بدون فرمان برقی یا ترمز کمکی، باید به جاده توجه کنید. شتاب تند است، اما هنوز هم امکان کروز آسان را فراهم می کند. به علاوه، صدا عالی است.

Leno به چند مشکل با این Daytona خاص اشاره می کند. کلاچ خودرو نیاز به تعویض دارد که منطقی است زیرا مالک فکر می کند قطعه اصلی است. همچنین، یک اشتباه متناوب از موتور وجود دارد. لنو می تواند این مشکل را در فروشگاه خود حل کند. یک سیم به دینام شل شد و تعمیر آن به سادگی وصل ، دوباره آن بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/632002/jay-leno-drives-1971-ferrari-365-gts-4-daytona-spyder/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.