شتاب پورشه 992 GT3 RS تا 163 مایل در ساعت را با کنترل پرتاب تماشا کنید

هر نوع خودروی جدید پورشه 911 سر و صدای زیادی دارد. شاید این احساس آ، قابل بحث باشد. با این حال، با قرار دادن یک موتور 4.0 لیتری صاف 6 تنفس طبیعی در نسخه آماده پیست خودروی اسپرت ابدی پورشه، می‌تو،د ثابت کنید که GT3 RS جدید سریع‌ترین و بهترین است.

خوشبختانه فرصت های دیگری برای دیدن و شنیدن پورشه 911 GT3 RS وجود دارد. برای نگاهی دقیق به خودرو، بررسی اولین درایو ویدیوی Seyth Miersma را بررسی کنید، جایی که او توضیح می‌دهد که چگونه «GT3 RS جدید را می‌توان در پرواز تنظیم کرد تا من، هر مسیر یا راننده‌ای باشد». و اگر نمی تو،د از این صدا به اندازه کافی لذت ببرید، پورشه با استفاده از سیستم اگزوز GT3 تعداد محدودی از نوارهای صوتی را ساخته است.


منبع: https://www.motor1.com/news/660273/porsche-992-gt3-163mph-acceleration-run/شاید این چیزی است که این ویدیو را کمی ناامید کننده می کند. خیلی کوتاه است. در مدت زمان 54 ث،ه، می تو،د پورشه 911 GT3 RS را با خشم کامل ببینید و بشنوید و از حالت س، به سرعت 263 کیلومتر یا 163 مایل در ساعت می رسد. اما این یک شاهکار است که دو بار در ویدیو انجام می دهد و تنها حدود 20 ث،ه طول می کشد تا به این عدد برسد. این یک شاهکار خیره کننده از شتاب است، اما خیلی سریع تمام می شود.

گوش دادن به صدای موتور Flat-6 یک لذت شنوایی است. آهنگ آژیر می خواند، فقط به جای اینکه شما را روی ص،ه ها فریب دهد، شما را ترغیب می کند که سریع تر بروید. این خودرو در کمتر از هفت دقیقه مسیر نوربرگ رینگ را طی می کند و این کار را با آریایی از قوی ترین موتور تنفس طبیعی پورشه انجام می دهد.

با استفاده از کنترل پرتاب، پورشه 911 GT3 RS با کمی درام یا چرخش چرخ به جلو حرکت می کند. به سادگی وصل می‌شود و می‌رود، دنده‌ها را به دور از خط قرمز 9000 دور در دقیقه قطع می‌کند. تماشای پیشرفت رو به جلو در سرعت سنج بزرگ کمی سورئال است. سرعت سنج شبیه یک پورشه 356 قدیمی است، خودرویی با خط قرمز نصف GT3.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.