شورت کوروت با اگزوز عجیب و غریب، می تواند مدل جدید 500 اسب بخاری باشد

طبق منابع ما و گزارش‌های منتشر شده در این صنعت، Chevy برای به‌روزرس، بعدی خود Stingray را تقویت می‌کند. نکات اگزوزی که در اینجا مشاهده می کنید در واقع لوله های تاییدیه EPA هستند که می تواند برای آزمایش اصلاحات در پیشرانه C8 باشد.

ما برای هر گونه پیشرفت اخیر در مورد این تجدید نظر در پیشرانه مورد انتظار برای C8 Corvette Stingray گوش فرا خواهیم داد. منابع ما ادعا می کنند که این تغییرات در مدل سال 2024 اعمال خواهد شد و اولین نمایش رسمی آن در سه ماهه اول سال 2024 خواهد بود.

شایان ذکر است، شورولت به کوروت C8 Stingray به روز رس، قابل توجهی را برای مدل سال 2022 ارائه کرده است. تغییرات در تحویل سوخت موتور، سیستم های مدیریت سوخت فعال و کالیبراسیون موتور کمی تجدید نظر شده اعمال شد. نتیجه افزایش رتبه بندی شهرها در مصرف سوخت EPA و کاهش رتبه بندی بزرگراه ها بود. رتبه بندی مختلط حفظ شده است.

شورت کوروت C8 با نکات عجیب اگزوز

7 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/628862/corvette-stingray-500-hp-spy-s،ts/

همانطور که از تصاویر جاسوسی زیر می بینید، کوروت استینگری برخلاف اگزوز چهارگانه که معمولاً در یک C8 استاندارد دیده می شود، به یک جفت اگزوز باریک و بلند عجیب مجهز شده است. آیا شوروی در حال آزمایش به‌روزرس، پیشرانه برای کوروت C8 است؟

Corvette Z06 به خوبی در آغاز چرخه عمر خود قرار دارد، اما Chevy هنوز Corvette Stingray پایه را فراموش نکرده است. در واقع، جاسوسان ما یک نمونه اولیه را در حال آزمایش در جاده های عمومی دستگیر کرده اند. در حالی که C8 که در اینجا می بینید ممکن است در نگاه اول شبیه هر Vette دیگری به نظر برسد، یک نگاه سریع در عقب به شما می گوید که چیزی با این خودروی اسپورت متفاوت است.

میزان تغییرات برای افزایش قدرت کوروت در این مرحله هنوز یک راز است. آنچه ما می د،م این است که منابع ادعا می کنند که افزایش قدرت ،وجی را به بیش از 500 ، بخار می رساند – از قدرت فعلی 495 ، بخار (364 کیلووات) که به سیستم اگزوز با عملکرد دوگانه اختیاری مجهز شود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.