ظاهراً جانشین لامبورگینی آونتادور در شبکه های اجتماعی فاش شده است

ابرخودروی جدید لامبورگینی شیک به نظر می رسد، حتی اگر ع، های ضعیف آن را در بهترین نور نشان ندهند. زوایای عجیب و غریب هستند و برخی از تن،ات خودرو به نظر می رسد، ما را مشتاق برای اولین نمایش رسمی می کند که باید نگاه بهتر و دقیق تری به خودرو ارائه دهد.

لامبورگینی جدید موتور V12 را حفظ خواهد کرد. با این حال، برق خواهد شد. این خودروساز گفته است که این ابرخودروی جدید از سیستم هیب، پلاگین استفاده خواهد کرد، اما مشخصاتی مانند ، بخار و برد الکتریکی همچنان یک راز باقی مانده است. لامبورگینی قصد دارد تا سال 2024 کل خط تولید خود را تا حدودی برقی کند و مدل تمام الکتریکی آن در نیمه دوم این دهه رونمایی شود. یک هوراکان هیب، باید بعد از جانشین آونتادور عرضه شود.

جانشین آونتادور استایل زاویه‌دار برند را حفظ کرده است که دارای دماغه‌ای تیز، ورودی‌های ذوزنقه‌ای بزرگ و موتیف Y در اطراف چراغ‌های جلو است. چراغ‌های مثلثی شکل دارد که شکلی است که در کاپوت به صورت چین‌خوردگی منع، می‌شود. کناره‌ها به همان اندازه شیک شده‌اند، با طاقچه‌های ضخیم و ورودی‌های بزرگ و به دو نیم شده که پشت در قرار گرفته‌اند. تکیه گاه های پرواز تقریباً قابل مشاهده است.

ما به زودی همه چیز را در مورد لامبورگینی جدید خواهیم آموخت و انتظار می رود که خودروساز آن را در اوا، ماه آینده معرفی کند. ما نمی د،م چه زم، به فروش می رسد یا نام رسمی آن، اما تولید آونتادور قبلاً به پایان رسیده است و کارخانه را آماده شروع ساخت نوع جدید می کند.

عقب خودرو کاملا آشنا و بلند به نظر می رسد. این دستگاه دارای یک سیستم اگزوز دوگانه است که بین چراغ‌های عقب Y شکل قرار دارد، درست مانند تصاویر ثبت اختراع. تصویر اینستاگرام همچنین دیفیوزر تهاجمی عقب خودرو را نشان می دهد، اما برخی جزئیات در سایه ها پنهان می شوند. چیزی که قابل مشاهده نیست، چراغ ترمز سوم است که در تصاویر جاسوسی قبلی از خطوط سقف پیروی می کرد.

تصویر ثبت اختراع جایگزین لامبورگینی آونتادور

لامبورگینی تا پایان ماه مارس جانشین آونتادور خود را معرفی نخواهد کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که تصاویر فاش شده در اینستاگرام پیش‌نمایش ابرخودروی جدید را پیش از اینکه ببینیم ظاهر آن چگونه است، هستند. ع،‌های با کیفیت پایین جزئیات زیادی را ارائه نمی‌کنند، اما خودرویی را نشان می‌دهند که با وسایل نقلیه جاسوسی شده توسط عکاسان ما و تصاویر ثبت اختراع منتشر شده مطابقت دارد.

7 ع، ها




منبع: https://www.motor1.com/news/652487/lamborghini-aventador-successor-leaked-social-media/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.