عکس‌های جاسوسی جدید BMW iX2 از آزمایش زمستانی کراس اوور الکتریکی ضبط می‌کند

عکاسان ما برای اولین بار نسل بعدی X2 را در ماه اکتبر مشاهده ،د، که احتمالاً به این م،ی است که این مدل هنوز چندین ماه توسعه دارد. BMW هنوز چیزهای زیادی را زیر استتار پنهان کرده است.

نسل بعدی BMW X2 با طراحی کاملاً جدید وارد بازار خواهد شد. در حالی که جدیدترین ع،‌های جاسوسی نشان می‌دهند که کراس اوور همچنان از پوشش استتاری تمام بدنه استفاده می‌کند، پوشش‌ها نمی‌توانند طراحی اصلاح‌شده یا سایر جزئیات جذاب را کاملاً پنهان کنند.

ب‌ام‌و موتورهایی را که به X2 غیرالکتریکی نیرو می‌دهند، شناسایی نکرده است، اما پیش‌بینی می‌کنیم که خودروساز همان خط موتور X1 جدید را ارائه دهد. موتور پایه باید 4 سیلندر 2.0 لیتری با قدرت 241 ، بخار (177 کیلووات) و 295 پوند فوت (400 نیوتن متر) گشتاور باشد. X2 M35i داغتر باید با مدل نسل بعدی بازگردد که احتمالاً بیش از 300 ، بخار (223 کیلووات) تولید می کند. ما انتظار نداریم که BMW یک نوع پرچرب X2 M بسازد.

12 ع، ها

ع، های جاسوسی جدید BMW iX2 X2 از خط سقف و استایل X4 استفاده خواهد کرد. این یک انحراف بزرگ از مدل فعلی است، که دارای شکل سنتی تر، هرچند س،، جعبه ای است. این کراس اوور همچنین می‌تواند بزرگ‌تر شود، زیرا شایعات در مورد مرگ X4 حاکی از آن است که نسل بعدی X2 جای برادرش را پر می‌کند. جزئیات طراحی دقیق کراس اوور زیر پوشش پنهان شده است، اما جلوپنجره بسته و بر،ب “خودروی الکتریکی” روی درها باعث می شود باور کنیم که این نسخه تمام الکتریکی iX2 است.

X2 جدید بر روی پلت فرم FAAR این خودروساز سوار خواهد شد و به خودرو اجازه می دهد تا انواع مختلف پیشرانه را در خود جای دهد. iX2 احتمالاً تنظیمات خود را با iX1 مش، خواهد داشت که دارای پیکربندی دو موتوره است که 313 ، بخار قدرت (230 کیلووات) و 364 پوند فوت (494 نیوتن متر) گشتاور دارد. نسخه های تک موتوره، iX2 و iX1 دیفرانسیل جلو نیز از این خودروساز انتظار می رود.

شایعات می گویند که این شرکت تولید X2 جدید را در نوامبر 2023 آغاز خواهد کرد، بنابراین احتمالاً در اواسط سال آینده شاهد معرفی آن خواهیم بود. ما انتظار نداریم تا اوایل سال 2024 در ایالات متحده به فروش برسد، که جایگزین نسل اول X2 خواهد شد که اولین بار برای مدل 2018 به فروش رسید.


منبع: https://www.motor1.com/news/628024/bmw-ix2-spy-s،ts-testing/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.