Stellantis AiMotive را برای تسریع برنامه‌های رانندگی خودران خریداری می‌کند

این اطلاعیه یک ماه پس از اخبار اولیه در مورد الحاق شرکت مجارست،. مدیر ارشد نرم افزار Stellantis، Yves Bonnefont، گفت که ،ید aiMotive سفر Stellantis را برای تبدیل شدن به یک شرکت فناوری تحرک پایدار و تحقق اه، استراتژی Dare Forward 2030 سرعت می بخشد.

گفته می شود، Stellantis آماده است تا هیئت مدیره ای را برای نظارت بر aiMotive، حفظ طرز فکر استارتاپ خود مبنی بر نوآوری سریع و استقلال در توسعه هوش مصنوعی و نرم افزار رانندگی خودمختار ایجاد کند.

Stellantis هدف خود را برای صفر شدن خالص کربن تا سال 2038 با معیار 50 درصدی برای سال 2030 تعیین کرده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/628032/stellantis-acquires-aimotive-autonomous-driving/سه محصول زیر مجموعه aiMotive وجود دارد: aiData، aiWare و aiSim. این راه‌حل‌های فناوری همچنان توسط شرکت اجرا می‌شود و به مشتریان شخص ثالث تحویل داده می‌شود. چهارمین محصول به مجموعه AiMotive خواهد پیوست. آن را aiDrive می نامند – نرم افزاری یکپارچه برای رانندگی خودکار.

کیشونتی گفت: «در سال 2015، شرکتی را تأسیس کردم که فناوری‌هایی را برای شکل دادن به آینده حمل‌ونقل برای همه توسعه می‌داد. من خوشحالم که هفت سال بعد می‌تو،م به جاه‌طلبی Stellantis کمک کنیم و با همکاری یکدیگر خودروهای میلیون‌ها مشتری را بهتر، ایمن‌تر و هوشمندتر کنیم.»

در اوایل سال جاری، Stellantis اه، Dare Forward 2030 خود را اعلام کرد. برنامه این است که 100 درصد فروش خودرو در اروپا تا سال 2030 با باتری الکتریکی باشد. در ایالات متحده، هدف 50 درصد است.

با این ،ید، aiMotive استقلال عملیاتی خود را حفظ کرده و به ،وان یک شرکت تابعه از Stellantis فعالیت خواهد کرد. László Kis،nti، بنیانگذار aiMotive، مدیرعامل آن باقی خواهد ماند.

Stellantis ،ید aiMotive، یکی از بزرگ‌ترین نیروگاه‌های مستقل فناوری خودرو در جهان است که بر روی راه‌حل‌های رانندگی خودکار سطح آگنوستیک کار می‌کند، تکمیل کرده است.

نوآوری های aiMotive در سه پلتفرم فناوری Stellantis که در حال حاضر در حال توسعه هستند، گنجانده می شود: STLA Brain، STLA SmartCockpit و STLA AutoDrive. این در سال 2024 در معماری های جدید خودرو (STLA Small، Medium، Large و Frame) اجرا خواهد شد که باید تا حد زیادی بر استراتژی دیجیتال سازی Stellantis تأثیر بگذارد.

Bonnefont افزود: “به لطف تخصص در سطح جه، aiMotive، ما هوش مصنوعی و فناوری اصلی رانندگی خودران خود را تقویت خواهیم کرد، است، جه، استعداد خود را گسترش خواهیم داد و توسعه میان مدت پلت فرم کاملا جدید STLA AutoDrive خود را تقویت خواهیم کرد.”

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.