عکس‌های جاسوسی کوپه رنو استرالیا می‌توانند پیش‌نمایش بازگشت آوانتیم را مشاهده کنند

برخلاف آوانتیم اصلی، این جابجایی افراد دارای چهار در در طرفین خواهد بود. ما در ستون C یک پیچ خوردگی جزئی به خط کمربند مشاهده می کنیم که مشابه Austral استاندارد است. آن بخش‌های برجسته U روی درها می‌تواند چین‌خوردگی افقی بدنه Austral را به سمت پایین پنهان کند. در پشت، همه چیز متفاوت است زیرا ما با سقف شیبداری روبرو هستیم که نسبتاً برجسته پایین می آید. طرح‌های چراغ‌های عقب ممکن است شبیه به Austral و E،e باشند، اما پوشش کامویی آن را غیرممکن می‌کند.

24 ع، ها

رنو آسترال جدید در حال تمرین است. این خودرو در سال 2022 برای اروپا عرضه شد و در حال حاضر در دو نسخه ارائه شده است: مدل استاندارد و نسخه شاسی بلند. البته شاسی بلند Austral در واقع E،e نامیده می شود، اما در زیر، وسایل نقلیه یک پلت فرم مش، دارند. اکنون، ع،‌های جاسوسی، یک نوع کوپه استرالیایی را می‌گیرند که در زیر پوشش کائوچو و پنل‌های کاذب طراحی شده برای مخدوش ، خطوط بدنه پنهان شده است. ی،ی ما امید آنها پانل های کاذب هستند.

ع، جاسوسی رنو استرالیا کوپه آوانتیم نمای جلو در این مرحله، منابع جاسوسی ما بر این باورند که پیشرانه هیب، پیشنهادات فعلی استرالیا بدون تغییر باقی خواهد ماند و تا 280 ، بخار قدرت ارائه می دهد. گزینه دیزلی انتظار نمی رود.

ما این را می گوییم زیرا منابع جاسوسی ما معتقدند این کراس اوور کامپکت تند و تیز نام دیگری از تاریخ رنو را زنده خواهد کرد – آوانتیم. هر ، این مینی ون عجیب و غریب را به یاد می آورد که به ،وان یک ماشین تور بزرگ نامیده می شد که فضای یک ملک را با اسپرت بودن یک کوپه ،یب می کند. قبل از اینکه کوپه‌های شاسی‌بلند سقف شیب‌دار یک چیز بودند، باز می‌گشت، و اگرچه تنها چند سال دوام آورد، اما مطمئناً چه خوب یا بد، اثر خود را در دنیای خودرو به جا گذاشت.

چه کراس اوور کامویی که در اینجا دیده می‌شود، Austral Coupe یا Avantime نامیده شود، ما نسبتاً مطمئن هستیم که ویژگی‌های U شکل در درها را افزایش نخواهد داد. ما همچنین معتقدیم که در مقایسه با Austral و E،e چهره متمایز خواهد داشت. چراغ‌های جلوی باریک مانند موارد معمولی به نظر می‌رسند، اگرچه در اینجا می‌تو،م به لنزهای نگهدارنده نگاه کنیم. در کناره های فاسیا نیز شاهد استایل های متفاوتی هستیم. ممکن است ،اصر عمودی در کار وجود داشته باشد، و ما قطعاً می‌تو،م نوعی لامپ LED را از طریق بریدگی‌های هواکش روی کامو ببینیم.

این یک نمونه اولیه رویت اولیه است. بر اساس سطح استتار و برخی از قطعات غیر تولیدی (مانند لوله اگزوز)، انتظار نمی رود تا زم، در سال 2024 رونمایی شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/661841/renault-austral-coupe-spy-p،tos-avantime-return/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.