گران ترین پلاک خودرو در حراج خیریه به قیمت 15 میلیون دلار فروخته می شود

کالیفرنیا همچنین ایالتی است که به پلاک جلویی نیز نیاز دارد، اما پلاک‌های بسته‌بندی شده در سال 2022 قانونی شد و به مالکان آزادی جدیدی می‌دهد. چند ماه پس از آن، ایالت همچنین پلاک دیجیتال را برای همه خودروها تایید کرد. این ایالت از سال 2018 شروع به اجازه دادن به برخی وسایل نقلیه برای داشتن پلاک دیجیتال کرد، و این فناوری چیزی بیش از تعداد را ارائه می دهد. این فناوری می‌تواند به خودرو متصل شود و به مکان، خدمات امنیتی و موارد دیگر کمک کند.

پلاک‌ها برای برخی از افرادی که می‌خواهند شماره کاملی را با وسیله نقلیه خود جفت کنند، یک کالای داغ است. در سال 2022، شخصی 9.5 میلیون دلار برای “AA 8” پرداخت کرد. با این حال، این تنها موردی نبود که بیش از هفت رقمی در آن حراج فروخته شد، با «F 55»، «V 66» و «Y 66» که همگی خانه‌های جدید پیدا ،د.

این رکوردهای جه، گینس بشقاب “1” از سال 2008 را به ،وان گرانترین بشقاب فروخته شده در حراجی می شناسد که به قیمت 14.2 میلیون دلار فروخته شد. در سال 2021، شخصی 24.5 میلیون دلار برای پلاک کالیفرنیا “MM” پرداخت که شامل یک توکن غیرقابل تعویض برای جلب رضایت حامیان رمزارز بود.

اعداد نه تنها در زندگی ما بلکه در فرهنگ ما نیز نقش مهمی دارند. شماره‌های گواهینامه و پلاک‌های گران‌قیمت نیز مورد توجه قرار می‌گیرند، زیرا خودروها نوعی بیان شخصی هستند. مردم مایلند هفت رقم یا بیشتر برای یک شماره ثبت بپردازند، که باعث می شود یک وسیله نقلیه بیشتر و بهتر و بدتر قابل تشخیص باشد.


منبع: https://www.motor1.com/news/661822/expensive-license-plate-sells-15-million-auction/حراج پلاک “P 7” روز شنبه در دبی برگزار شد. درآمد حاصل از این حراج به یک موسسه خیریه کمک غذایی به رهبری شیخ محمد بن راشد حاکم دبی تعلق گرفت. دبی شهری برای ثروتمندان است و مردم دوست دارند موقعیت خود را به رخ ،شند و پلاک ویژه یکی از راه های انجام این کار است.

برای پلاک خودرو چقدر می پردازید؟ این سوالی است که یک نفر پس از مناقصه و برنده شدن پلاک “P 7” به مبلغ 15 میلیون دلار باید به آن پاسخ می داد. به نظر می رسد پول زیادی است زیرا اینطور است – این می تواند گران ترین پول فروخته شده باشد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.