ویدیوی تیزری فراری نشان می‌دهد که ماشین نقره‌ای، ممکن است Roma Spider باشد

با نگاهی دقیق به اولین تیزر، فرمان همان چیزی است که در رم فعلی استفاده شده است. این به تنهایی یک اسلحه دودی نیست، زیرا بسیاری از فراری های جدید طراحی چرخ مشابهی دارند. با این حال، نمای کم رنگ یک دریچه تهویه مطبوع در سمت چپ آن ویدئو به نظر می رسد خیلی بسیار شبیه یکی از روماها. در همین حال، تیزر جدید نشان فراری را بر روی دماغه صاف یک ماشین نقره‌ای نشان می‌دهد، و در حالی که این خودروساز مطمئناً در بسیاری از خودروها از نقره استفاده می‌کند، اغلب با روما مرتبط است.

ویدیوی تیزر فراری

این دومین تیزر فراری در رابطه با این معما است. اولی در حالی که تصویری سایه دار از فرمان را نشان می داد، وعده “چیزی خاص” را می داد. تلاش‌ها برای روشن‌تر ، آن ویدیو، ویژگی‌های پنهان را فاش نکرد، اما یک حدس علمی به سمت یک فراری روما کانورتیبل، احتمالاً اسپایدر، اشاره می‌کند.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!


منبع: https://www.motor1.com/news/657435/ferrari-teaser-video-badge-silver-car-debut-march-16/در حالی که رم مطمئناً یک کاندیدای قوی است، شایعاتی در مورد SF90 Stradale داغتر در میان اولین عرضه های امسال شنیده ایم. و همیشه امکان ارائه یک پیشنهاد فوق العاده انحصاری دیگر وجود دارد که به دنبال خودروهایی مانند Daytona SP3 است.

اغلب اوقات ما تصاویر یا ویدیوهایی از فراری دریافت نمی‌کنیم، بنابراین وقتی این اتفاق می‌افتد، متوجه می‌شویم. این برند ایتالیایی نمادین با ویدئویی کوتاه در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌دهد یک جلد سفید رنگ قرمز و زرد (احتمالاً پرچم) در باد به اهتزاز در می‌آید و به آرامی کنار کشیده می‌شود تا نشان برجسته ، پرنسینگ روی یک وسیله نقلیه نقره‌ای نمایان شود.

علاوه بر این، فراری به سادگی می پرسد که آیا ما برای کارهای بیشتر آماده هستیم یا خیر. در آن جبهه، “بیشتر” بعداً در روز 16 مارس منتشر خواهد شد، که فردا پس از انتشار پست ما در بعدازظهر چهارشنبه است.

خوشبختانه به زودی به تمام سوالات ما در مورد این فراری مرموز پاسخ داده خواهد شد. اعلامیه برای 16 مارس در ساعت 8:00 به وقت اروپای مرکزی برنامه ریزی شده است، که برای ،، که در آمریکای شمالی به وقت شرقی روز هستند ساعت 3:00 بعد از ظهر است. در ضمن، در پاد،ت Rambling About Cars که در زیر در دسترس است، از محتوای سوپراسپرت بیشتری لذت ببرید.

فراری در حال حاضر تایید کرده است که چهار خودرو در سال جاری عرضه خواهد شد. بدیهی است که این اولین مورد است و در حالی که مدل ها یا تریم های خاصی ذکر نشده است، یک رم کانورتیبل در بالای لیست قرار دارد. همچنین صحبت هایی در مورد احتمالی روما با موتور V12 وجود دارد، اگرچه خودروی GT موتور وسط جلوی کوچک در حال حاضر با توربوشارژ 3.9 لیتری V8 دوقلو خود که 612 ، بخار قدرت دارد، بسیار خوب است. اگر یک رم کانورتیبل برای اولین بار آماده باشد، احتمالاً زیر Portofino M قرار می گیرد یا به طور کامل جایگزین آن می شود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.