فورد اس مکس، گلکسی مرده بدون جانشین مستقیم در افق

نسل دوم گل،ی در کنار مدل اسپورت S-Max به فروش رفت که از سال 2006 حدود 570000 نمونه از آن به مشتریان تحویل داده شده است. با این حال، تنها در سال 2021، فروش به طرز چشمگیری کاهش یافت و تنها 4700 دستگاه گل،ی و 7400 دستگاه S-Max فروخته شد. در اروپا.

فورد اس م، هیب،

15 ع، ها

فورد گل،ی در سال 1996 در اروپا عرضه شد، زم، که اولین نسل از حمل و نقل خانوادگی به ،وان یک محصول سرمایه گذاری مش، بین فورد و گروه فول، واگن وارد شد. این مدل به‌،وان فول،‌واگن شاران و SEAT الحمرا نیز فروخته می‌شد، اما زم، که مدل نسل دوم در سال 2006 معرفی شد، به پلت‌فرم جدید مش، با موندئو منتقل شد. از زمان عرضه به بازار، بیش از 820000 دستگاه از Galaxy در سراسر قاره اروپا فروخته شده است.

هر دو S-Max و Galaxy در سال 2021 با اضافه شدن یک پیشرانه الکتریکی جدید به طیف خودرو، به روز شدند. یک موتور بنزینی 2.5 لیتری چرخه اتکینسون، که توسط یک موتور الکتریکی کوچک، یک باتری لیتیوم یونی 1.1 کیلووات ساعتی و یک CVT پشتیب، می‌شود، وظیفه تامین انرژی این دو ون را بر عهده داشت که حدا،ر توان 190 ، بخار (142 کیلووات) را ارائه می‌کرد. با این حال، با توجه به جاه طلبی های این برند برای تبدیل شدن به تمام الکتریکی در اروپا تا پایان دهه جاری، به نظر می رسد جایی برای خودروهای خانوادگی با پیشرانه احتراقی وجود ندارد.

فورد با افتخار اعلام می کند که “بزرگترین تحول در تاریخ شرکت” را پشت سر خواهد گذاشت، که – حداقل در اروپا – شامل تغییر موقعیت در بازار به ،وان یک نام تجاری ماجراجوتر است. این خودروساز که تا حدودی با این فلسفه جدید مغایرت دارد، اکنون تأیید می‌کند که مدل‌های S-Max و Galaxy – جادارترین و آماده‌ترین خودروهای ماجراجویانه آن در قاره کهن – در بهار سال آینده بدون هیچ جایگزینی مستقیمی در خط لوله متوقف خواهند شد. این تصمیم در نتیجه گذار فورد به سمت طیف محصولات تمام الکتریکی و در پاسخ به تغییر تقاضای مشتریان است.

اگر امروز یک فورد جدید بزرگ در اروپا می خواهید، گزینه های شما در حال حاضر محدود به شاسی بلند کوگا است که با پیشرانه های احتراقی و هیب، به فروش می رسد. Mondeo در اوایل سال جاری بازنشسته شد، اما خودروساز قول داده است که حداقل یک مدل پلاگین هیب، یا تمام الکتریکی را در هر بخش در بازار اروپا داشته باشد، که احتمالاً شامل بخش D در حال حاضر در حال کاهش است، جایی که Mondeo با آن رقابت می‌کرد. فول،‌واگن پاسات، اشکودا سوپرب و امثال آن. با این حال، ما شک داریم که نقشه راه محصول شامل یک ون خانوادگی جدید باشد.


منبع: https://www.motor1.com/news/618551/ford-s-max-galaxy-discontinued/فورد می‌گوید دفترچه‌های سفارش این دو خودروی چند منظوره اخیرا بسته شده است، که اساساً به این م،ی است که دیگر نمی‌تو،د یک S-Max یا Galaxy جدید را سفارش دهید. فقط سفارشات مشتریان موجود در کارخانه فورد در والنسیا، اسپ،ا، قبل از توقف تولید این دو مدل، تولید خواهد شد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.