فورد فالکون V8 دو سیلندر فیات 126 دوئل در تست مصرف سوخت

به گزارش Garbage Time، راندن نیکی به صورت تخت مانند قرار گرفتن در یک «موتورسیکلت در قفس» یا «چرخ چرخ برای انسان» است. موتور دو سیلندر آن به دور از قدرت، فقط برای حفظ سرعت در بزرگراه، با شجاعت تلاش می کند تا به سرعت مجاز برسد، قبل از اینکه به 80 کیلومتر در ساعت (50 مایل در ساعت) برسد.

مسابقه ساده است، 100 کیلومتر را در ،یبی از جاده ها بر،د و در عین حال با ترافیک همراه باشید. فال، با آرامش حرکت می کند و به سختی 1800 دور در دقیقه می زند. هرگز عرق نمی کند، حتی در بزرگراه، به راحتی با ترافیک همراه است.

وقتی صحبت از مصرف سوخت می شود، بحثی در مورد اندازه موتور در مقابل سرعت موتور وجود دارد. آیا بهتر است یک موتور بزرگتر داشته باشیم که دور در دقیقه کم می چرخد ​​یا یک موتور کوچک که دور خود را به بیرون می چرخاند؟ اخیراً کانال یوتیوب Garbage Time سعی کرد به این سوال قدیمی درباره مصرف سوخت پاسخ دهد در حالی که سعی می کرد 10 دقیقه از وقت شما را مصرف کند.

در نهایت مسابقه به پایان می رسد و نمرات مصرف سوخت مح،ه می شود. فال، 10.77 لیتر در هر 100 کیلومتر یا تقریباً 22 مایل بر گالن را مدیریت می کند. نیکی که در بیشتر مواقع به صورت صاف کار می کرد، 5.6 لیتر در هر 100 کیلومتر، معادل 42 مایل بر گالن می سوزاند.

در مورد اینکه چه ،ی واقعاً برنده می شود، ممکن است به ترجیح شما بستگی داشته باشد. آیا ترجیح می‌دهید برای بنزین بیشتر ،ج کنید تا به جایی راحت برسید؟ یا آیا شما از آن دسته افرادی هستید که ارزان ترین مسیر ممکن را طی می کنید یا از حس رانندگی سریع یک ماشین کند لذت می برید؟


منبع: https://www.motor1.com/news/631178/falcon-v8-duels-two-cylinder-fiat/

این ویدیو شامل یک فورد فال، 1996 و یک FSM نیکی 1991 است، نسخه اصلاح شده فیات 126 که از سال 1989 تا 1992 در استرالیا فروخته شد. با روشن بودن تهویه هوا، فال، در هر 100 کیلومتر 15.7 لیتر سوخت می سوزاند که معادل حدود 15 مایل بر گالن است. در مورد نیکی هم تهویه هوا نداره. ما همچنین واقعاً مطمئن نیستیم که چه نوع مسافت پیموده شده بنزینی دریافت می کند زیرا مدام ،اب می شود. اما با یک موتور دو سیلندر کوچک 650 سی سی و وزن محدود 1300 پوندی، نیکی باید فال، را در کمترین نبردی ش،ت دهد. اگر در حال اجرا بماند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.