فورد موستانگ 2024 با خودروی مسابقه‌ای فرمول دریفت با مشخصات RTR Spec 5 کنار می‌رود

جیم اونز، مدیر برند فورد موستانگ گفت: «موستانگ همیشه از آزادی در جاده و عملکرد پیست دفاع کرده است. “اولین ترمز دریفت الکترونیکی موستانگ بعد کاملاً جدیدی از سرگرمی و قابلیت در مسیر را اضافه می کند که تقریباً هر ،ی را قادر می سازد مانند یک وان گیتین جونیور که به زودی دریفت شود.”


منبع: https://www.motor1.com/news/660193/2024-ford-mustang-sideways-rtr-spec-5-formula-drift-car/

“من هیجان زده هستم که نه تنها اعلام کنم که پشت فرمان یک موستانگ RTR رقابتی با استایل تهاجمی و به روز رس، های جدی عملکردمان برمی گردم، بلکه از اینکه فورد و RTR خستگی ناپذیر کار کرده اند تا چیزی خاص را با آن بسازند، بسیار هیجان زده هستم. گیتین گفت: ترمز رانش الکترونیکی جدید. “چلسی [DeNofa] و من افتخار همکاری با تیم مهندسی پرشور فورد را برای توسعه داشتم. هدف ما نشان دادن لبخند بزرگتر بر روی صورت صاحبان نسل هفتم موستانگ بود.”

این موستانگ رقابتی جدید که توسط خودروهای فورد و RTR ساخته شده است، در فصل فرمول دریفت 2023 رقابت خواهد کرد. همانطور که ع، ها به وضوح نشان می دهند، این فقط یک موستانگ خیاب، با رنگ های مسابقه ای نیست. بیش از 1300 ، بخار در زیر کاپوت وجود دارد که برای ایجاد یک نمایش دود پرکار از ،تیک های عقب کافی است. سیستم تعلیق برای سختی های دریفت ارتقا یافته است و فرمان به طور قابل توجهی اصلاح شده است تا به رانندگان کمک کند تا کنترل را در زوایای جانبی شدید حفظ کنند.

صحبت از رانندگان شد، راننده باسابقه فورد و قهرمان دو دوره فرمول دریفت وان گیتین جونیور پس از یک سال مرخصی به سری بازمی گردد. او بخشی از تیم دریفت وسایل نقلیه RTR است که سه ماشین را در مسابقات قهرم، به میدان می‌برد.

نسل هفتم فورد موستانگ تابستان امسال وارد نمایندگی‌ها می‌شود و همراه با آن مجموعه‌ای از خودروهای مسابقه‌ای جدید مبتنی بر موستانگ عرضه می‌شود. این شامل یک تسویه حساب رقصنده به نام Mustang RTR Spec 5-FD است که در آن FD مخفف Formula Drift است.

ترمزی که Gittin به آن اشاره می کند، ترمزی در رقابت جدید موستانگ او نیست، بلکه ترمز دریفت الکترونیکی جدیدی است که به ،وان یک گزینه در مدل های خیاب، موجود است. این ترمز با گیر،س‌های 2.3 لیتری EcoBoost یا 486 ، بخاری 5.0 لیتری GT با گیر،س اتوماتیک یا دستی ارائه می‌شود، یک ترمز دستی الکترونیکی است که فورد می‌گوید عملکردی بسیار شبیه ترمز دستی مک،کی سنتی دارد، اما با بیش از سه برابر نیروی ترمزگیری. تنظیمات سیستم می تواند عملکرد ترمز را کنترل کند و به کاربران تازه کار این فرصت را می دهد تا نکات ظریف دریفت را یاد بگیرند و در عین حال ویژگی های پیشرفته ای را برای افراد با تجربه ارائه می دهد. در یک دوره بسته، ی،ی.

فورد موستانگ RTR Spec 5-FD 2024

6 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.