به داخل پورشه Macan EV 2024 و داش دیجیتال آن خوب نگاه کنید

ع،‌های بیرونی استتار فریبنده آشنا را نشان می‌دهند که باعث می‌شود Macan با طعم EV تقریباً مشابه مدل ICE به نظر برسد. پورشه همچنان سر اگزوزهای مصنوعی دوگانه و جلوپنجره به همان اندازه تقلبی قرار می دهد در حالی که چراغ های جلو و عقب واقعی به طرز هوشمندانه ای پشت بر،ب هایی که شبیه چراغ های مدل فعلی هستند پنهان شده اند. همچنین تعدادی بر،ب روی ستون C ،بانده بود تا طرح واقعی را پنهان کند. نمونه اولیه روی چرخ‌های 21 اینچی با ،تیک‌های زمست، 255/45 جلو و 285/40 عقب قرار داشت.

پنل مشکی براق در سمت سرنشین داشبورد ما را به این باور می رساند که نمونه اولیه Macan EV نیز دارای صفحه نمایش سوم اختیاری است. انتخابگر دنده بین نمایشگر راننده و صفحه نمایش لمسی قرار دارد در حالی که به نظر می رسد فرمان (با انتخابگر حالت رانندگی) از تایکان منتقل شده است. همچنین می‌تو،م پانل درب داخلی را با لهجه‌های نقره‌ای و ف،ی همراه با دکمه‌های فراوان و دوخت زیبا ببینیم.

18 ع، ها

مدل خواهر آئودی Q6 E-Tron، پورشه Macan EV در سال 2024 روی پلت فرم PPE با بسته باتری 100 کیلووات ساعتی عرضه خواهد شد. نسخه دو موتوره با مشخصات بالا 603 ، بخار (450 کیلووات) و بیش از 738 پوند فوت (1000 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. مردم زوفنهاوزن توزیع وزن 48:52، تنظیم 800 ولت، دیفرانسیل قفل الکترونیکی عقب، سیستم چهار چرخ متحرک، فرمان چرخ‌های عقب و چرخ‌های حدا،ر 22 اینچی را تایید کرده‌اند.


منبع: https://www.motor1.com/news/660327/porsche-macan-ev-interior-spy/

به دقت نگاه کنید و متوجه خواهید شد که دسته ابزار 82 درصد حالت شارژ و تنها 145 مایل (234 کیلومتر) برد باقی مانده را نشان می دهد که چندان امیدوارکننده به نظر نمی رسد. با این حال، این موضوع مهم نیست زیرا ما با یک نمونه اولیه سروکار داریم. باتری مورد استفاده ممکن است بسته با مشخصات تولید نباشد و/یا نرم افزاری که محدوده باقیمانده را ،ن بزند نهایی نشده است. همچنین می‌تو،م فرض کنیم که خودروی آزمایشی آزمایش‌های شدیدی را پشت سر گذاشته است، که بدیهی است که تاثیر خود را بر کارایی گذاشته است.

ع، جاسوسی پورشه ماکان EV 2024 در حالی که سدان اسپرت برقی دارای صفحه نمایش لمسی دیگری است که در پایین کنسول مرکزی نصب شده است، این مورد در مورد Macan EV صادق نیست. در عوض، پورشه در حال نصب یک پنل حساس به لمس با چهار سوئیچ سنتی برای دسترسی به تنظیمات کنترل آب و هوا است. در مقایسه با کراس اوور بنزینی موجود در حال حاضر، کابین جانشین برقی شلوغ شده است زیرا کلیدهای نرم افزاری کمتری وجود دارد. با وجود داشبورد ساده، جالب است که می بینید هنوز کنترل های جداگانه ای برای دسترسی سریع به عملکردهای اغلب استفاده می شود وجود دارد.

نسل بعدی پورشه ماکان فقط الکتریکی بار دیگر در طول آزمایش هوای سرد مورد بررسی قرار گرفت. این بار، پاپاراتزی‌های خودروی ما توانستند نگاهی به داخل کابین نمونه اولیه بیاندازند تا داشبورد مدرنیزه‌شده‌ای را در مقایسه با مدل گازی موجود امروزی نشان دهند. به نظر می رسد کراس اوور بدون آلایندگی یک صفحه از کتاب Taycan را با استفاده از تنظیمات صفحه نمایش دوگانه مشابه برای نمایشگر راننده و سیستم اطلاعات سرگرمی، می گیرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.