فورد موستانگ Mach-E لیمو و نعش کش برای مهمانی تا زمانی که دیگر نتوانید مهمانی کنید

هر دو به بسته باتری 75.7 کیلووات ساعتی با ظرفیت قابل استفاده 68 کیلووات ساعت متکی هستند و با یک بار شارژ باید 200 مایل (322 کیلومتر) را طی کنند. این در واقع کمی کمتر از رتبه رسمی WLTP ی،ی 273 مایل (440 کیلومتر) است، اگرچه این قابل انتظار است زیرا لیموزین و کشتی نعش کش سنگین تر از SUV استاندارد هستند. با توجه به نحوه استفاده از این وسایل نقلیه، افت برد نباید چندان مشکل ساز باشد زیرا نعش کش ها و لیموها معمولاً مسافت های کوتاهی را طی می کنند.

7 ع، ها

این دو که بخشی از مجموعه Etive Coleman Milne است، در هر دو پیکربندی فرمان چپ و راست مهندسی می‌شوند. در ماه‌های بعد، آزمایش جاده‌ای برای پیمودن 40000 مایل (نزدیک به 65000 کیلومتر) انجام خواهد شد. این شرکت بیش از 60 سال است که ماشین های نعش کش می سازد و وسایل نقلیه تشریفاتی را بر اساس تسلا مدل S (معروف به تسلا) ارائه می کند. ویسپر نعش کش) و یک مرسدس بنز هیب، پلاگین ک، E.


منبع: https://www.motor1.com/news/631473/ford-mustang-mach-e-limo-he،/

این لیموزین شش در 6279 میلی‌متر (247.2 اینچ) امتداد دارد و 114 میلی‌متر (4.48 اینچ) از موستانگ Mach-E استاندارد بلندتر است. از ویژگی های اختیاری می توان به شیشه کامل حریم خصوصی، صفحه نمایش ت،یم راننده Perspex و امکان پایین آوردن شیشه های شیشه ای درهای می، اشاره کرد. به اندازه کافی بزرگ است که می تواند هفت مسافر و راننده را جابجا کند.

نعش کش فورد موستانگ Mach-E

از زم، که فورد اولین نسل را در سال 1965 معرفی کرد، کلمه “Mustang” مترادف با خودروهای اسپورت بوده است. بیضی آبی در اوا، سال 2019 با رونمایی از Mach-E، یک SUV الکتریکی، بیش از چند ابرو را برانگیخت. نام. این نسخه سودمندتر اکنون دو مشتق نسبتاً غیرمنتظره دریافت می کند زیرا کلمن میلن مستقر در بریت،ا در حال کار بر روی تبدیل لیموزین و نعش کش است.

در مورد نعش‌کش، سه صندلی حمل‌ونقل در اندازه کامل دارد و با یک عرشه صاف و تمام قد طراحی شده است. همچنین دارای سقف شیشه ای وسیع و فضای کافی برای ادای احترام شخصی است. با هزینه اضافی، می توان آن را به یک درب بالابر برقی، یک عرشه کشویی، تابلوهای نور، و یک عرشه کشویی با اندازه کامل مجهز کرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.