فولکس‌واگن پس از حادثه شیکاگو خدمات اضطراری رایگان ارائه می‌کند

فول، واگن آمریکا اعلام کرده است که به مدت پنج سال خدمات اضطراری فول، واگن Car-Net Safe & Secure خودروهای متصل را به صورت رایگان ارائه خواهد کرد. برای ا،ر مدل‌های 2020 و جدیدتر فول،‌واگن، از 1 ژوئن 2023 در دسترس خواهد بود. تنها کاری که دارندگان باید انجام دهند این است که یک حساب myVW ایجاد کنند و شرایط خدمات را بپذیرند. این پوشش به مدت پنج سال پس از تاریخ فروش یا 1 ژوئن، هر کدام که دیرتر باشد، فعال باقی خواهد ماند.

فول، واگن باید برای همه ،، که به برند ما اعتماد دارند و برای مقامات مجری قانون که وظیفه حفاظت از ما را دارند بهتر عمل کند و خواهد کرد. زالوزک افزود: امروز، ما در حال تعیین استاندارد جدیدی برای آرامش خاطر مشتری هستیم.

خودروهای گازسوز مجهز به سخت افزار Car-Net اعلان تصادف خودکار، کمک اضطراری، مکان یاب خودرو به سرقت رفته و هشدارهای ضد سرقت را دریافت خواهند کرد، در حالی که مدل های ID.4 EV اعلان تصادف خودکار و کمک اضطراری را دریافت خواهند کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/656083/volkswagen-free-connected-emergency-services/خدمات اضطراری خودروهای متصل ایمن و ایمن فول، واگن Car-Net این اقدام پس از یک حادثه سرقت خودرو در منطقه شیکاگو انجام شد. این حادثه مربوط به یک کودک در یک فول، واگن اطلس سرقتی بود. بر اساس این انتشار، ردیابی خودروی پلیس به دلیل ش،ت فرآیندی که شامل درخواست پرداخت اشتراک قبل از دریافت اطلاعات مکان یاب خودرو بود، به تعویق افتاد.

سرویس Car-Net Safe & Secure فول، واگن به مالکان اجازه می دهد از طریق دکمه SOS در خودرو به کمک اضطراری دسترسی داشته باشند. همچنین می تواند راننده را در تماس با مرکز خدمات Car-Net قرار دهد که می تواند پاسخ،ای اضطراری را به محل خودرو هدایت کند و به مخاطبین اضطراری کاربر اطلاع دهد. علاوه بر این، اعلان تصادف خودکار می‌تواند به اپراتور که می‌تواند به سرعت با اولین پاسخ‌دهندگان در صورت برخورد، به‌طور خودکار مطلع شود.

راشل زالوزک، معاونت، تجربه مشتری و بازاریابی برند فول، واگن آمریکا، گفت: “خوشبختانه خانواده دوباره به هم پیوستند، اما جنایت و ش،ت فرآیند برای من دل،اش است.” این حادثه باید دردناک بوده باشد. کلمات نمی توانند به اندازه کافی بیان کنند که چقدر واقعا متاسفم برای آنچه خانواده تحمل ،د.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.