کریس هریس با استون مارتین والکری در پیست فرمول یک رانندگی می کند و بسیار تحت تاثیر قرار می گیرد

اخیراً به هریس این فرصت داده شد تا در نهایت وا،ی را آزمایش کند و این فقط یک رانندگی آرام و آرام در اطراف محله نبود. در عوض، از او دعوت شد تا از خودروی F1 برای جاده در یک پیست F1 نمونه برداری کند، همان پیست بحرین. ما نمی‌تو،م مکان بهتری برای کشف یکی از سریع‌ترین خودروهای تولیدی روی کره زمین، صادقانه تصور کنیم. اما بیایید دیگر وقت را تلف نکنیم و اجازه دهیم هریس بگوید چه حسی دارد پشت فرمان والکری.

حکم هریس در مورد والکری چیست؟ می‌تو،د در دقایق پای، ویدیو در بالای این صفحه اطلاعات بیشتری ،ب کنید، اما به طور خلاصه، به نظر می‌رسد که او ماشین را بدون «مواد برقی ،انه» بیشتر دوست دارد، زیرا ارتباط بهتری بین مرد و ماشین ارائه می‌دهد. هر چیز دیگری که باید بد،د در ویدیو موجود است.


منبع: https://www.motor1.com/news/656103/chris-harris-drives-aston-martin-valkyrie/9 ع، ها

نمای جانبی استون مارتین والکری 2022

کاملا مطابق با آنچه است تخت گاز میزبان می گوید در مورد ماشین مشخصات آن است. یک موتور 6.5 لیتری V12 تنفس طبیعی که توسط Cosworth طراحی شده است، پشت صندلی ها قرار دارد و به تنهایی حدود 1000 ، بخار نیرو تولید می کند و دارای خط قرمز در 11100 دور در دقیقه است. یک سیستم تقویت کننده الهام گرفته از F1 به س، KERS، 160 ، بخار ،وجی بیشتر برای حدا،ر قدرت سیستم حدود 1160 ، بخار در 10500 دور در دقیقه اضافه می کند. اوج گشتاور نیز به ،ه خود به 664 پوند فوت در دور نسبتا کم 6000 دور در دقیقه می رسد.

«اول از همه، سر و صدا. این برخلاف هر چیزی است که من در یک ماشین جاده شنیده ام. شما نمی تو،د فکر خود را بشنوید. این ظالمانه است، همه چیز در حال وزوز و وزوز است. هر چه دیرتر روی ترمز بزنید. کنترل کشش کمی با احتیاط تنظیم می‌شود، اما با چرخاندن آن در ،مت دوم، سوم و چهارم خارج از وسایل الکتریکی ،انه، سریع‌ترین خودروی احتراق داخلی است که من رانندگی کرده‌ام. هریس در اولین دقایق خود با ماشین در پیست به اشتراک می گذارد.

استون مارتین والکری مانند آهنربایی برای احساسات و تجربیات قوی است. این خودرویی است که می تواند به راحتی شخصی مانند دیوید کولتارد را تحت تأثیر قرار دهد، مثلاً او تابستان گذشته در موناکو در حال رانندگی با یکی از آنها دیده شد. اما یک رو،مه نگار وجود دارد که نمی تواند به راحتی تحت تأثیر قرار گیرد – حتی اگر آنها یک سوپراسپرت بر روی زمین رانندگی کنند. آن همکار کریس هریس از اوست تخت گاز، به طور دقیق تر.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.