ایسوزو الف اولین تغییر بزرگ از سال 2007 را دریافت کرد و اکنون نسخه الکتریکی دارد

ایسوزو همچنین سیستم‌های ایمنی پیشرفته و ویژگی‌های کمک راننده را به کامیون الف معرفی کرده است، از جمله عملکرد دوربین استریو بهبود یافته، رادار موج میلی‌متری برد کوتاه و م،تور وضعیت راننده. این کامیون دارای 9 ویژگی کمک ایمنی جدید است که برای اولین بار در یک کامیون س، ژاپنی وجود دارد، از جمله سیستم ترمز قبل از برخورد، سیستم نظارت بر نقاط کور و کروز کنترل تطبیقی ​​با محدوده سرعت کامل.

ایسوزو موتورز بروزرس، قابل توجهی را برای کامیون های سری N و سری F که در ژاپن با نام Elf شناخته می شوند، اعلام کرده است. در واقع، در سال 2007 بود که خودروساز ژاپنی مدل نسل ششم را معرفی کرد. در حال حاضر، نسل هفتم از راه رسیده است و با ارتقاهای عمده، از جمله ویژگی های ایمنی پیشرفته که در غیر این صورت برای اولین بار در یک کامیون س، ژاپنی دیده می شود، عرضه شد. مهمتر از آن، یک نسخه الکتریکی معرفی شده است که برای اولین بار برای ایسوزو خواهد بود.

گیر،س 9 سرعته ISIM ادعا می شود که دور در دقیقه را برای بهره وری سوخت پایین نگه می دارد و صدا را برای کاهش خستگی رانندگی کاهش می دهد. ایسوزو ادعا می کند که ساختار دوکلاچه تغییرات سریع دنده را امکان پذیر می کند، از دست دادن گشتاور و شوک تعویض دنده در هنگام تعویض دنده را کاهش می دهد.

2023 ایسوزو جن (نسل هفتم)

از نظر طراحی، تغییرات بسیار واضح هستند. Elf از جلوپنجره مشابهی که در خودروی عموی خود، ایسوزو D-Max، یافت می‌شود، استفاده می‌کند، در حالی که چراغ‌های جلوی عمودی که نشان‌واره دوقلوی این برند را تقلید می‌کنند، حفظ شده‌اند، هرچند که به شدت طراحی شده‌اند. همچنین به روز رس، های عمده ای در کابین وجود دارد که بر افزایش راحتی راننده و کاهش خستگی تمرکز دارد.

اولین خودروی الکتریکی باطری ایسوزو (BEV) تولید انبوه به مجموعه N-Series پیوست. این شرکت ادعا می کند که Elf BEV اجرای BEV های تجاری در سطح جه، را تسریع خواهد کرد. حدا،ر پنج بسته باتری هر کدام با 20 کیلووات ساعت می‌توانند برای Elf EV من، باشند، اگرچه محدوده آن در نسخه آن ذکر نشده است.

سری به روز شده Elf امسال در ژاپن عرضه خواهد شد و سری F قرار است در تابستان عرضه شود. قیمت در ژاپن از 6,481,200 ین ژاپن (با احتساب مالیات) یا حدود 47,200 دلار با نرخ ارز فعلی شروع می شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/656081/isuzu-elf-major-update-debut/ایسوزو ویژگی های مختلفی را برای افزایش کارایی کامیون های سری N و سری F معرفی کرده است، از جمله گیر،س هوشمند Isuzu Smooth Intelligent Transmission جدید طراحی شده (ISIM). ISIM یک گیر،س 9 سرعته دوکلاچه (DCT) است که گفته می شود در صورت جفت شدن با موتور دیزلی 4JZ1، مصرف سوخت بهتری را ارائه می دهد.

27 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.