فولکس واگن ID.7 امروز معرفی شد: پخش زنده را ببینید

یکی دیگر از جزئیات مهمی که فول، واگن قبل از نمایش جه، ID.7 به اشتراک گذاشته است مربوط به باتری بزرگتر 91.0 کیلووات ساعتی (معادل 86.0 کیلووات ساعت) است که در ایالات متحده عرضه نخواهد شد. ما همچنین می د،م که چهار حالت رانندگی برای انتخاب وجود خواهد داشت: Comfort، Sport، Eco و Individual. حالت رانندگی با یک پدال برای سالن برقی برنامه ریزی نشده است.

فول، واگن 2025 ID.7 باید دید آیا فول،‌واگن ID.7 را با نسخه‌ای معادل واگن که پس از ID 2019 ساخته شده است، دنبال خواهد کرد یا خیر. مفهوم Space Vizzion. در همین حال، BMW سال آینده یک i5 Touring را در بخش واگن های برقی راریف عرضه خواهد کرد.

31 ع، ها

ID.7 که ما در قالب نمونه اولیه آزمایش کردیم، با همان پلت فرم MEB مانند بقیه مدل‌های ID، طرح‌بندی دیفرانسیل عقب داشت. موتور الکتریکی آن که در پشت نصب شده بود 282 ، بخار قدرت و 402 پوند فوت (545 نیوتن متر) گشتاور داشت و آب مورد نیاز خود را از یک بسته باتری 82 کیلووات ساعتی با ظرفیت قابل استفاده 77 کیلووات ساعت تامین می کرد. با کمک ضریب درگ پایین 0.23، سدان بدون آلایندگی باید با یک بار شارژ تقریباً 300 مایل را طی کند. مثل همیشه، رقم رسمی محدوده از یک چرخه تست به چرخه دیگر متفاوت است.

در مارس 2018 بود که فول، واگن با رونمایی از ID جاه طلبی خود را برای تولید یک سدان برقی بزرگ نشان داد. مفهوم Vizzion. کمی بیش از پنج سال بعد به سرعت به جلو بروید و نسخه تولید بعدی تقریباً آماده است. بعداً امروز، بالا،ه از ID.7، ششمین EV از سری ID پس از ID.3 تا ID.6 و ID. وزوز. نکته جانبی – یک SUV بزرگ با اندازه ID.8 Atlas برنامه ریزی شده است.

تا آنجایی که به اندازه مربوط می شود، نمونه اولیه دارای طول سخاوتمندانه 195.3 اینچ و عرض 73.3 اینچ با فاصله بین دو محور 116.8 اینچ است. کابین دارای فضای کافی برای پنج نفر و چمدان آنها با فضای باری به ابعاد 18.7 فوت مکعب خواهد بود. طبق گفته فول،‌واگن، دمپرهای تطبیقی ​​باید سواری نرم و ابریشمی داشته باشند، در حالی که فرمان برای ک، تجاری الکتریکی تنظیم شده است. بدنه لغزنده نه تنها از نظر کارایی، بلکه برای کاهش سطح سر و صدا، ،زش و سختی (NVH) سود بیشتری خواهد داشت.

پخش زنده از ساعت 8 صبح به وقت EDT / 12 بعد از ظهر به وقت گرینویچ شروع می شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/662638/volkswagen-id7-livestream/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.