فیس لیفت آئودی Q7 2024 در حال حرکت در ویدیوی جاسوسی جدید

اگرچه این بخش بسیار پردرآمدی است، آئودی در عوض تصمیم گرفته است تا مدل فعلی را که در سال 2015 عرضه شده است، به روز کند. شاید این خیلی تعجب آور نباشد زیرا پورشه کاین 2024 که از نظر مک،کی مرتبط است نیز کاملاً جدید نیست، اگرچه فیس لیفت آن است. به‌روزرس، مدلی است که در سال 2017 عرضه شد، بنابراین luxobarge Zuffenhausen به اندازه Q7 قدیمی نیست.

آئودی آ،ین خودروی جدید خود را با موتور احتراقی در سال 2025 روانه بازار خواهد کرد، اما چهار حلقه قبلاً شروع به نابودی تدریجی ICE کرده اند. خودروهای اسپرت TT و R8 از تولید خارج می شوند در حالی که سوپرمینی A1 و کراس اوور ساب کامپکت Q2 برای دیدن نسل بعدی زنده نخواهند بود. شما به راحتی می تو،د متوجه شوید که Four Rings بر روی خودروهای برقی متمرکز شده است و تصمیم می گیرید که Q7 را یک فیس لیفت دوم به جای انتقال SUV لو، به یک مدل نسل جدید ارائه دهید.

ع، های جاسوسی آئودی Q7

ویدئوی جاسوسی گرفته شده در جایی در اسکاندیناوی یک نمونه اولیه نیمه استتار شده را به تصویر می‌کشد که به نظر می‌رسد تمام قطعات جدید را ندارد. ع،‌های جاسوسی ما که در اینجا ضمیمه شده‌اند، یک خودروی آزمایشی متفاوت را با نمای جلوی اصلاح‌شده با چراغ‌های جلو و جلوپنجره بازطراحی‌شده همراه با سپر به‌روز نشان می‌دهند. در ،مت عقب، بر،ب هایی روی چراغ های عقب تعبیه شده است تا ظاهر اصلاح شده را پنهان کنند. با توجه به اینکه این یک فیس لیفت است، انتظار می‌رود که نمای جانبی نیز تغییر کند، اگرچه ممکن است طرح‌های جدیدی از چرخ‌های آلیاژی وجود داشته باشد.

22 ع، ها

به دلایلی فراتر از درک ما، آئودی پاسخ مستقیمی به BMW X7 و مرسدس GLS بزرگتر ندارد. Q7 ممکن است صندلی های ردیف سوم را ارائه دهد، اما دو رقیب داخلی آن فضای بیشتری برای سرنشینان عقب دارند. به احتمال زیاد در بازی ICE خیلی دیر است که SUV را برای Q9 یا چیزی در این زمینه توسعه دهیم، اما یک خودروی برقی سه ردیفه واقعی احتمالاً موضوع زمان است. به هر حال، پورشه در حدود سال 2026 یکی از آنها را عرضه خواهد کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/668570/2024-audi-q7-facelift-spy-video/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.