فیس لیفت جنسیس GV80 با تغییرات جزئی پس از ویدیوی جاسوسی اخیر ارائه شد

دوستان ما در Kolesa.ru اولین ،، بودند که نمونه اولیه GV80 استتار شده را که ماه گذشته از طریق این دو نقشه دیجیتالی جاسوسی شده بود، آشکار ،د. احتمالاً تعجب آور نیست که رندرها این خودروی پریمیوم را با تغییرات ظاهری بسیار ظریف، از جمله سپر جلوی جدید با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر، جلوپنجره پایینی جدید با درج مشکی براق و گرافیک داخلی جدید برای چراغ‌های جلو، تصور می‌کنند. به طور کلی، نمای جلو تغییر چند، نخواهد داشت، اما همین جزئیات کوچک باعث می شود که ظاهری تازه تر داشته باشد.

رندرها همچنین تغییرات اندکی رادیکال تری را در ،مت پشتی پیشنهاد می کنند. در آنجا، چراغ‌های عقب با نوارهای LED ساحلی به ساحل متصل می‌شوند و جلوه بصری یک SUV گسترده‌تر و بالغ‌تر را ایجاد می‌کنند. لوله‌های اگزوز چهارگانه جایگزین دو لوله بیضی شکل مدل فعلی می‌شوند، اما این ،وماً چیزی نیست که در GV80 فیس لیفت شده ببینیم.

برای یادآوری، GV80 در حال حاضر در ایالات متحده با انتخابی بین موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر توربو و 3.5 لیتری V6 به فروش می رسد. یک مدل دیزلی نیز در بازارهای دیگر موجود است اما در آمریکا ارائه می شود. همان محدوده موتور احتمالاً در نسخه کوپه-SUV نیز منع، خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/654989/genesis-gv80-facelift-rendered/یکی از دلایلی که ،س ظاهراً برای عرضه نسخه به روز شده این شاسی بلند عجله دارد، این است که یک مدل کوپه مانند مبتنی بر GV80 قرار است به زودی معرفی شود. ما هنوز تاییدیه ای از سوی خودروساز نداریم، اما شایعه شده است که می خواهد هر دو فیس لیفت GV80 و GV80 کوپه را تقریباً همزمان معرفی کند. با این حال، این زمان احتمالاً تا سال آینده فرا نخواهد رسید.

GV80 اولین SUV از Genesis بود که برای مدل سال 2021 در بازار عرضه شد. ممکن است کمی زود به نظر برسد که یک فیس لیفت در حال توسعه باشد، اما یک ویدیوی جاسوسی اخیر نشان می دهد که کره ج،ی در حال کار بر روی یک به روز رس، در اواسط چرخه برای مدل لو، است. ما مطمئن نیستیم که این SUV لو، بازسازی شده چه زم، عرضه خواهد شد، اگرچه پیش نمایش اولیه ای از ظاهر آن داریم.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.