فینال Lancia Delta Futurista با Martini Racing Livery رونمایی شد


هنگامی که Automobili Amos پروژه بازسازی و اصلاح Lancia Delta خود را به نام Futurista معرفی کرد، احتمالاً طرفداران مسابقات رالی و لانچیا از تولد دوباره این پلاک افسانه ای لذت بردند. خوب، حداقل تا زم، که شرکت اعلام کرد که تنها 20 دستگاه ساخته خواهد شد.

پس از چهار سال، آ،ین مدل از 20 Lancia Delta Futurista رونمایی شد و با رنگی به همان اندازه نمادین عرضه شد: Martini Racing. دلتا انتگرال 1989 بازسازی شده سه در با بدنه ای سفید با راه راه های قرمز و آبی متمایز همراه با کتیبه “Martini Legacy” در اسپوی، عقب خود ارائه می شود.

Lancia Delta Futurista # 20

مانند بقیه دلتا فوتوریستاها، سپر، کاپوت و کل فاسیا از فیبر کربن ساخته شده اند تا وزن پایینی داشته باشند. صندوق عقب، اسپوی، عقب و سپر نیز به همراه پوشش موتور از همان مواد س، وزن ساخته شده اند. با این اقدامات کاهش وزن، وزن خودرو تنها 2755 پوند (1250 کیلوگرم) است. قدرت ،وجی 330 ، بخار (243 کیلووات) است که مانند مدل اصلی به هر چهار چرخ ارسال می شود.

در داخل، دلتا فوتوریستا با صندلی‌های آلکانترای قرمز رنگ عرضه می‌شود، به‌علاوه سایر ،مت‌های داخلی نیز از آلکانترا ساخته شده‌اند. سپس پدال های آلومینیومی و پانل های درب سفارشی وجود دارد.

انتشار آ،ین Lancia Delta Futurista اکنون راه را برای Automobili Amos هموار می کند تا به پروژه بعدی خود به نام Lancia Delta Safarista برود – برداشتی هاردکورتر از Futurista و الهام گرفته از دلتا که برنده رالی سافاری 1988 شد اما با دو نمونه ساده تر. تم رنگ بدن. هنوز هم بر اساس خودروی اهداکننده لانچیا دلتا HF Integrale 16 V است.

تنها 10 نمونه از Safarista تا کنون ساخته خواهد شد که قبلاً با قیمت چشمگیر 570,000 یورو یا حدود 561,000 دلار با نرخ ارز فعلی اعلام شده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/617990/lancia-delta-futurista-martini-racing/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.