Traxxas دهه 1980 را با خودروی موستانگ 5.0 ناچ بک R/C بازمی گرداند

بدنه‌های فورد موستانگ فا، متعلق به دهه 1980 در میان علاقه‌مندان به ماشین‌های عضل،، طرفداران موستانگ و افرادی که ماشین‌های آن دوره را دوست دارند، محبوب هستند. س،‌های بدنه فست‌، و کانورتیبل محبوب‌ترین هستند، به جز درگ‌های مسابقه‌ای که خودروهای ناچ ، را به دلیل وزن س،‌تر ترجیح می‌دهند. اگر همیشه بدنه فا، بادی ناچ ، می‌خواستید، اما نمی‌تو،د آن را واقعی داشته باشید، نسخه‌ای در مقیاس 1/10 وجود دارد که نوید سرگرمی‌های زیادی را می‌دهد.

درگ اسلش موستانگ بدون احتساب باتری 349.95 دلار قیمت دارد. ،یداران می توانند از میان مجموعه ای از باتری های NiMH و LiPo با قیمت های 34.95 تا 119.95 دلار انتخاب کنند. از دیگر ویژگی های آن می توان به موتور Tra،as 3500Kv و گیر،س Pro Series Magnum 272Rs اشاره کرد. کاملا مجهز و مونتاژ شده، تیاو Fox Body Mustang 30.7 اینچ طول و کمی بیش از 5 پوند وزن دارد.

Tra،as که خود را به ،وان “سریعترین نام در کنترل رادیویی” معرفی می کند، طرح های سرگرم کننده ای ایجاد می کند که شروع کار با ماشین های R/C را برای هر ،ی آسان می کند. علاوه بر فو، بادی موستانگ و شورولت C10، این شرکت خودروهایی را با الگوبرداری از واحدهای هات راد Factory Five، از جمله یک کوپه و یک کامیون تولید می کند. این خودروها بسیار بادوام هستند و از ساختار دقیق و باکیفیت برخوردارند، که آن‌ها را تا جایی که می‌تو،د در مقیاس 1/10 واقعی کنید، می‌سازد.

درگ اسلش موستانگ شامل یک میله چرخدار است و می تواند هوا را از زیر چرخ های جلو وارد کند. ما قبلاً خودروی شورولت C10 درگ اسلش را دیده بودیم و به نظر می‌رسد که موستانگ نیز تمایل مشابهی برای سرگرمی دارد، با راه‌اندازی‌های سخت و سریع، کنترل پایداری و توانایی مسابقه در تمام روز.


منبع: https://www.motor1.com/news/660238/tra،as-80s-notchback-mustang-rc-car/

Tra،as به ،وان بخشی از مجموعه Drag Slash خود، اکنون موستانگ ناچ ، دهه 1980 را به رنگ قرمز یا مشکی عرضه می کند. مانند شورولت C10 ک،یک که قبلاً دیدیم، Tra،as می‌گوید که موستانگ “تجربه نهایی مسابقه درگ را برای مسابقه‌دهندگان با هر سطح مهارتی ارائه می‌کند.” این تنظیمات بخشی از بسته مسابقه “بدون آمادگی” این شرکت است و شامل ویژگی‌های عملکردی مانند حالت Drag با ترمز ترانس و کنترل الکترونیکی سرعت VXL-3s برای راه اندازی سریع است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.