لادا با آب یخ زده در دیفرانسیل یخ شکن متوسط ​​شما نیست

گاراژ 54یک کانال یوتیوب که بر روی آزمایشات خودرو تمرکز دارد، اخیراً یکی دیگر را انجام داده است – این بار که شامل یک لادا، دیفرانسیل آن و آب یخ زده است.

در پایان روز، تیم تلاش کرد تا دیفرانسیل یخ زده را با استفاده از یک مشعل برای گرم ، آن آزاد کند. هدف آنها گرم ، محفظه دیفرانسیل، محورهای محور و خود دیافراگم بود تا مک،زم را آزاد کنند.

ایده پشت این آزمایش عجیب این بود که ببینیم آیا لادا می تواند با دیفرانسیل پر از آب یخ زده آزاد شود یا خیر. “دانشمندان” مورد علاقه ما روسی کار را با تخلیه هر مایعی که ممکن است در دیفرانسیل وجود داشته باشد، تمیز ، هر گونه باقیمانده و سپس ریختن آب در آن شروع ،د. ماشین یک شبه در هوای سرد در بیرون رها شد و پس از چند روز، تیم موتور را روشن کرد تا ببینند آیا قدرت کافی برای به حرکت درآوردن ماشین وجود دارد یا خیر – شبیه سازی اتفاقی که ممکن است وقتی یک ماشین در زمستان در بیرون رها می شود رخ دهد.

توجه به این نکته مهم است که تلاش برای آزاد ، دیفرانسیل یخ زده برای افراد کم تجربه توصیه نمی شود و می تواند منجر به آسیب رساندن به خودرو و به خطر افتادن ایمنی افراد اطراف خودرو شود. این آزمایش در یک محیط کنترل شده توسط مک،ک های حرفه ای انجام شد و نباید توسط هیچ، بدون دانش و تجربه من، تکرار شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/652034/lada-frozen-water-differential-experiment/پس از چند دقیقه، با روشن شدن مشعل در دمای بالا، تیم امیدوار بود که ف، گرم شده و یخ را آب کرده است. بعد از مدتی بالا،ه ماشین حرکت کرد. تیم به این نتیجه رسید که کلید آزاد ، دیفرانسیل گرم ، محفظه دیفرانسیل، شفت محور و خود دیفرانسیل است.

تیم متوجه شد که موتور قدرت کافی برای حرکت محور را ندارد و گیر،س به خوبی کار می کند، اما دیفرانسیل عقب تکان نمی خورد. آنها به این نتیجه رسیدند که قدرت موتور از یک دنده کاهش می‌یابد و موتور به سادگی نمی‌تواند این کار را انجام دهد. این تیم همچنین خاطرنشان کرد که مایع قدیمی در دیفرانسیل در وضعیت بسیار بدی قرار داشت و به یک امولسیون تبدیل شده بود که روغن مخلوط با آب است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.