لادا با میل لنگ نامتعادل روی سقف در سرما می لرزد تا برف را از بین ببرد



آیا نمی خواهید در سرمای زیر انجماد شهامت داشته باشید تا ماشین خود را تمیز کنید؟ مشکلی نیست! اگر میل لنگ یدکی و موتور الکتریکی دارید، می تو،د برف ،زان خود را بسازید تا وسیله نقلیه خود را در کمتر از یک دقیقه پاک کنید!

تازه از اختراع کارواش سیار خود، این همان کاری است که خدمه در Garage 54 انجام دادند. Garage 54 با الهام از ویدیوهای یوتیوب که نشان می دهد ساب ووفرها برف را از روی ماشین ها پاک می کنند، اعلام کرد: “ما اینطوری نمی چرخیم.” سپس آن‌ها به سراغ مک‌گیور ابزاری برای لادای قدیمی رفتند.

آنها با آسیاب ، تکه های وزنه های تعادل میل لنگ برای عدم تعادل آن شروع ،د. پس از تراشیدن بیش از 3.5 کیلوگرم یا 7.7 پوند آهن، خدمه آن را به یک قاب نصب ،د و آن را به یک موتور الکتریکی متصل ،د. یک آزمایش سریع نشان داد که میل لنگ مانند یک ،زش شدید وزنه تکان می خورد. دو مرد بالغ به سختی می‌توانستند قاب را پایین نگه دارند و به این نتیجه رسیدند که تنها گزینه این است که برف‌شکن را به سقف لادا جوش دهند. حالا هیچ چیز آنها را از پاک ، انبوه برف باز نمی داشت.

هیچ چیز جز چند مشکل فنی با لادا نیست. آنها با اطمینان از اینکه مشکل به دلیل اندازه موتور برف ،زان است، تصمیم گرفتند بزرگتر شوند یا به خانه بروند، موتوری بزرگتر تهیه ،د، جوش های قاب را تقویت ،د و مهاربندی اضافی اضافه ،د.

نتیجه نهایی به طرز شگفت انگیزی خوب کار می کند. برف ،زان سریعتر از یک برس برف را از روی کل ماشین پاک می کند. در واقع، ممکن است بهتر از قلم مو باشد، زیرا رنگ را ،اش نمی دهد. توجه نکنید که قاب جوش داده شده به پشت بام بزرگتر از میله نور پلیس است.

پس از تصفیه، برف ،زان می تواند کاربردهای عملی زیادی داشته باشد، درست مانند سایر اختراعات Garage 54، از جمله موتور نیمه گاز و نیم دیزل. آیا می خواهید ،یفی یا زنگ را از ،مت زیرین ماشین خود پاک کنید؟ آیا می خواهید در حالی که در ترافیک نشسته اید، درد کمر را با ماساژ از بین ببرید؟ Snow Shake-O-Matic باورن،ی این کار را انجام می دهد! تکه یا تاس نمی شود، اما یکی از لوازم جانبی ماشین امسال است که باید داشته باشید!


منبع: https://www.motor1.com/news/630003/lada-unbalanced-crankshaft-snow-removal-garage54/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.