نمایندگی مرسدس بنز در مقیاس 1:18 شبیه چیز واقعی است

برای افراد ناآشنا، مدل‌های مقیاس‌پذیر و ماشین‌های دایکاست ،اب‌بازی‌های گران‌قیمت برای بزرگسالان هستند. اما برای علاقه مندان به مدلینگ، مدل ها و تنظیماتی که در آنها زندگی می کنند یک شکل هنری است. چه یک دیورامای Hot Wheels باشد که از ابتدا ساخته شده باشد یا یک مدل دایکاست آئودی RS7 که تا حد نورها واقعی است، چیزهای زیادی برای قدرد، وجود دارد. برای افرادی که عاشق ماشین هستند، این یک سرگرمی محبوب است. در واقع آنقدر زیاد است که حتی خودروساز، مانند هیوندای وارد عمل می شوند.


منبع: https://www.motor1.com/news/629992/mercedes-benz-scale-model-dealer،p/

مدل های مقیاس زندگی خود را به خود می گیرند. واقع گرایی از تخیل مدل ساز و مهارت آنها در خلق مینیاتورهایی با جزئیات پیچیده ناشی می شود. مدل‌ها و تنظیمات آن‌ها می‌توانند وحشیانه و خیال‌انگیز، بازآفرینی‌های دقیق وقایع تاریخی باشند، یا مانند مورد این نمایندگی در مقیاس 1:18، تصویری واقعی از زندگی روزمره.

این ویدئو که توسط Nishchay Sharma در کانال Miniature Automobiles YouTube ساخته و فیلم‌برداری شده است، تصویری از یک نمایندگی مرسدس بنز را ارائه می‌کند. مجموعه کامل خودروها و SUV ها، از جمله مدل های میباخ، جعبه گشایی شده و در داخل و خارج ساختمان چیده شده اند. تقریباً می‌تو،د تصور کنید که برای دیدن یک سدان جدید ک، E یا EQS وارد بازار شوید.

همه وسایل نقلیه فوق‌العاده دقیق و واقعی هستند، تا گیج‌ها و تزئینات چوبی در فضای داخلی. رنگی که می‌درخشد، مثل اینکه یک لایه موم دریافت کرده است. کیفیت بالای قفسه مدل‌های مقیاس 1:18 سطح باورن،ی واقع‌گرایی را به محیط می‌آورد.

سپس یک ون مرسدس بنز اسپرینتر بلند می شود و راننده جعبه ها و اثاثیه را تخلیه می کند. آن وقت است که متوجه می شوید داخل نمایندگی به اندازه خودروها جزئیات دارد. چراغ‌های قوطی و نور پس‌زمینه فضای داخلی را درخشش گرمی می‌بخشند. پوسترهای قاب دار از مدل های مختلف روی دیوار آویزان شده است. فرش‌ها کف‌ها را تزئین می‌کنند که شامل چوب سخت در سالن است. در مورد خود سالن، مبلمان مدرن و چرمی مشکی و تلویزیون صفحه تخت مبله شده است. تقریباً می‌تو،د فردی را در حال تماشای تلویزیون بد در روز یا خواندن ایمیل در لپ‌تاپ خود در حالی که منتظر تعویض روغن است، تصور کنید.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.