لامبورگینی هوراکان یک تأثیرگذار مخفی در ویدیوی جدید کریسمس است


بخش بازاریابی لامبورگینی در چند سال اخیر موفقیت های بزرگی داشته است. چند سال پیش، این خودروساز ابرخودرو یک هوراکان را به پلیس ایالتی ایتالیا اهدا کرد و اخیراً از آن برای انتقال دو کلیه به بیماران در بیمارستان ها از صدها مایل دورتر استفاده شد. این یک موقعیت برد-برد بزرگ است که هم به نفع جامعه و هم برای برند است. با این حال، آ،ین ویدیوی تبلیغاتی لامبو، نوعی بازاریابی بسیار متفاوت را نشان می‌دهد، با این حال هنوز بسیار بدیع و تاثیرگذار است.

یک ویدیوی دو دقیقه‌ای که توسط سازنده همین امروز منتشر شد، داستان مرد جو، را روایت می‌کند که به زادگاهش برمی‌گردد و از آرایشگاه دوران کودکی‌اش بازدید می‌کند، جایی که در دوران کودکی موهایش را کوتاه می‌کرد. متأسفانه، ،ب و کار آرایشگاه در چند سال اخیر خوب عمل نکرده است و به شدت به تبلیغات نیاز دارد. مرد به سرعت متوجه شد که ابزار تبلیغاتی عالی را در دست دارد – یک لامبورگینی هوراکان سبز لیمویی.

جوان ایتالیایی سوپرماشین خود را جلوی آرایشگاه پارک می‌کند و وقتی مردم شروع به گرفتن ع، و سلفی از دستگاه می‌کنند و آن‌ها را در ش،ه‌های اجتماعی پست می‌کنند، به آرایشگر پیر روحیه‌ای می‌دهد. بسیاری از مردم نیز متوجه آرایشگاه می شوند و مشتری، می شوند که ،ب و کار آرایشگاه را احیا می کنند. در پایان، صاحب هوراکان نیز به کوتاهی سریع مو می رود و ع،ی از کودکی به آرایشگر نشان می دهد.

با این ویدیوی الهام بخش، لامبورگینی با یک سال بسیار موفق از نظر فروش خداحافظی می کند و به دنبال سال 2023 هیجان انگیزتر و مهم تر است. تقریباً سه ماه دیگر، شرکت مستقر در Sant’Agata Bolognese از جانشین آن رونمایی خواهد کرد. آونتادور، مجهز به موتور V12 برقی جدید. این دستگاه دارای یک راه‌اندازی پلاگین با حالت کاملاً الکتریکی در دسترس و همچنین خط قرمز 8500 دور در دقیقه خواهد بود. نسخه PHEV اوروس نیز در دست توسعه است و از سال آینده، لامبورگینی می خواهد هر سه خط مدل را برقی کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/628096/lamborghini-huracan-christmas-video/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.