لوتوس انویا سدان در رندر غیررسمی شبیه Eletre کم آویز به نظر می رسد

گوشه جلوی لوتوس Eletre

در مورد پیشرانه، اطلاعات در این مرحله کمیاب است، اما انتظار تنظیمات مشابه با Eletre دور از ذهن نیست. گفته می‌شود، یک راه‌اندازی دو موتوره AWD برای مدل جنگنده پورشه تایکان، با ،وجی 600 ، بخار (447 کیلووات) ممکن است اتفاق بیفتد. برد می تواند تا 373 مایل (600 کیلومتر) از یک بسته باتری 112 کیلووات ساعتی باشد. دقیقاً مانند Eletre، باید انتظار داشت که نسخه داغ‌تری داشته باشد، مجهز به سه موتور که در مجموع 905 ، بخار (675 کیلووات) تولید می‌کنند.


منبع: https://www.motor1.com/news/628204/lotus-envya-electric-sedan-rendering/

لوتوس اکنون یک SUV به شکل Eletre دارد. اما اگر وسیله نقلیه پرسرعت مورد علاقه شما نیست، یک خودروی چهار در کم ارتفاع در حال حاضر از سوی خودروساز بریت،ایی متعلق به جیلی در راه است.

34 ع، ها

لوتوس انویا قرار است در سال 2025 وارد بازار شود، بنابراین انتظار می رود تا نیمه دوم سال آینده یا اوایل سال 2024 رونمایی کامل شود. ماه های منتهی به عرضه آن بیشتر در مورد این مدل خواهیم شنید.

سدان الکتریکی لوتوس که در داخل با نام Type 133 شناخته می شود، بر اساس براده های علامت تجاری، Envya نامیده می شود. نمونه های اولیه در حال حاضر در جاده ها هستند، با تصاویر جاسوسی که قبلاً در سایت رسانه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است. اما برای درک بهتر از آنچه که به نظر می رسد، همکاران ما از موتور یک رندر غیر رسمی از سدان الکتریکی Envya بر اساس شاسی بلند Eletre به ما ارائه داد.

در حالی که این رندر به شدت از طراحی Eletre پیروی می کند، لوتوس پیش از این اشاره کرد که Envya چیزی بیش از یک نسخه پایین از SUV خواهد بود. پیتر هوربری، معاون ارشد طراحی در لوتوس، گفت که “هر عضوی از یک خانواده می تواند شخصیت خاص خود را داشته باشد”، به این م،ی که این سدان احتمالاً تمایز طراحی خاص خود را در طیف جدید خودروهای لوتوس خواهد داشت.

این رندر یک Eletre را با خط سقفی کوپه مانند و بدنه ای کم ارتفاع تصور می کند. در این شکل خوب به نظر می رسد، به خصوص اگر از طرفداران انبوه SUV های این روزها در بازار نباشید.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.